• Ik heb vakantie, dus té veel vrije tijd.


    Alysse is een negentien jarige studente die op uitwisseling word gestuurd naar het prachtige WK. Het meisje waarmee zij ruilt blijkt het zusje te zijn van Zuid- Afrikaanse speler Tsepo Masilela. Ze raakt al gauw bevriend met hem en hij regelt voor haar dat ze mee kan naar het WK om hem te supporten, maar eenmaal daar leert de knappe Alysse een aantal andere voetballers kennen die haar doen afleiden van haar enige vriend.

    Rollen:
    Beste vriendin: Lyrics, Reckless (ook vriendinnetje van Afellay) + Charissa.
    Vriendinnen: Carcass, Guitarsolo (moetzelfmaarevenkijkenwiensvriendinnetjezewilzijn) Denmark (vriend), Italie.
    Vriendinnetje Sergio Ramos: Argentina
    Vriendinnetje Fernando Torres: Springbreak.
    Hondje van Torres: Alysse
    Verloofde van die ene met die moeilijke naam en Iker Casillas: Riddikulus.
    Vriendinnetje van Messi + Vriendin Alysse: Ambibambi aka Casanova (krul)
    Vriendinnetje Gregory van der Wiel: Iriisxx
    Vriendinnetje Dirk Kuijt: Luxury
    Vriendinnetje van Robin van Persie: Damonisme.
    Gewone vriendin hoofdpersoon & Vriendinnetje Maarten Stekelenburg.: Griekenland



    Vriendinnetje/verloofde/vrouw van een voetballer
    Zelf verzonnen rol.
    Je mag iedere voetballer kiezen, behalve Cristiano Ronaldo, die is bezet door mij haha.

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Supporter van:
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto:
    Karakter:
    Extra:
    Titel?


    De beste, niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 9:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil graag schrijven :3 Anders wil ik wel een rol invullen als vriendin van Torres :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik kijk dalijk wel even met wie ik wil schrijven haha dus ga maar gauw invullen.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil wel samenwerken :9~


    SLOAN.

    Rol: Vriendin :]
    Naam: Hannah :Y)
    Achternaam: Drael
    Leeftijd: 18
    Afkomst: Engeland
    Supporter van: Spanje en Nederland
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: Hannah heeft donkerbruin haar aan de onderkant, wat steeds lichter wordt, naarmate het naar boven gaat. Veel mensen vinden haar ogen bijzonder, omdat ze heel fel zijn, en opvallen. Als ze lacht heeft ze een kuiltje in de linkerkant van haar wang.
    Karakter: Hannah is heel verlegen, maar bij mensen die ze vertrouwt is ze open. Ze is meer een persoon die liever alleen wil zijn, en niet tegen drukte kan. Ze is koppig, en je loopt niet snel over haar heen. Ze heeft droge en sarcastische humor, maar weet wel wanneer ze serieus moet zijn.
    Extra: Heeft een licht Engels accent, en een tatoeage van een paars strikje op haar pols. :]
    Titel: Eh. I dunno n_n.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Rol: Vriendin/verloofde Fernando Torres ^^ ( kies zelf maar welke van de twee ;p)
    Naam: Stacey
    Achternaam: Vira
    Leeftijd:23
    Afkomst: Half Spaans half Amerikaans
    Supporter van: Spanje :Y)
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: klik Stacey is een meisje van Spaanse en Amrikaanse afkomst met groen blauwe ogen en een best blanke huid. Wat overegens erg raar is voor een Spaans iemand maar ze is er juist erg trots op. Ze heeft bruin haar met slag tot ongeveer schouder hoogte. Stacey heeft een zandloper figuur en is dun en lang. Ze heeft mooie benen en is erg sportief.
    Karakter: Stacey is altijd vrolijk en erg sportief. Ze is wel een tikkeltje brutaal. Ze helpt graag mensen en is erg sportief. Vriendschap is voor haar de belangerijkste waarde en ze zou voor haar vrienden door het vuur gaan. Ze is half Spaans en half Americaans. Haar uiterlijk is meer Americaans dan Spaans maar ze spreekt beidee talen. Stacey is een erg nieuwschierig meisje en komt daardoor vaak in de problemen meestal komt ze daar wel uit. Mensen denken dat ze een erg aardig meisje zijn maar ze kan als mensen haar lastig vallen een grote bitch zijn. Stacey is iemand die snel jaloers zou kunnen worden en word ook snel verlegen.
    Extra:Stacey kan niet zonder haar Ipod.
    Titel? You can trust me.

    Hope you like it :9~

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 15:07 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Omdat ik jouw lief vind, vul ik een rol in hahaha :3

    Rol: Een goede vriendin, en weet ik veel een vriendinnetje van iemand? ghehe
    Naam: Sierra
    Achternaam: Dukes
    Leeftijd: 22.
    Afkomst: Amerikaans
    Supporter van: Spanje ofzoiets :3
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: Sierra heeft bruin haar, en het krult. Ze heeft een redelijk bleek gezicht, en veel sproeten. Haar ogen zijn blauw. Ze heeft een moedervlek op haar arm.
    Karakter: Sierra is behulpzaam tegen mensen die ze niet mag. Tegen mensen die ze niet mag, doet ze gemeen. Ze is heel creatief, en kan goed portret tekenen. Ze houd er ook van om voor de lol vies of lekker te spelen met de voetballers. Vooral omdat ze vaak verliest :3
    Extra: Sierra heeft een tattoo van een roos op haar heup.
    Titel? Meet me?
    :Y)
    De rest vul ik zometeen in, moet een foto perse?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 14:22 ]


    SLOAN.

    Ik vind jouw ook lieeeef :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil wel samenwerken, maar ik weet niet precies hoeveel tijd ik heb. Dus misschien is dat niet zo'n slim idee.
    Rol: Vriendin Sergio Ramos <3
    Naam: Nora Feliz
    Achternaam: Sanchez Rivera
    Leeftijd:21
    Afkomst:Spaanse.
    Supporter van:España.
    Foto: Nora Nora is ongeveer 1.65 lang en slank Ze draagt graag hakken, dus meestal is ze 'groter'. In de zomer heeft ze graag korte broeken aan. Nora heeft groenblauwe ogen en lang steil bruin haar.
    Innerlijk: Nora is een in nieuwe situaties altijd een beetje verlegen en stil. Zodra ze zich een beetje op haar gemak begint te voelen kruipt ze echter uit haar schulp. Ze kan mensen heel goed inschatten en is ook eigenwijs en nieuwsgierig. Nora is een vrolijke meid waar je goed mee kan lachen, en ze is vaak wel in voor een feestje.
    Extra: Ze heeft een katje die Diablo heet. Nora houdt heel erg van zwemmen, strandvolleybal en zeilen. Ze is ook altijd wel in voor een potje voetbal, maar dan wel omdat het leuk is en niet om te winnen.
    Titel verhaal: -geen idee-

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 14:50 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Wel ik wil gewoon Alyss zijn. Maar maak er dan maar Alysse van en zorg dat ze voor Torres valt. Andersom zou zeker geen probleem zijn (krul) Oke? anders vul ik wel wat in, maar ik gebruik altijd alysse -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Wel ik wil gewoon Alyss zijn. Maar maak er dan maar Alysse van en zorg dat ze voor Torres valt. Andersom zou zeker geen probleem zijn (krul) Oke? anders vul ik wel wat in, maar ik gebruik altijd alysse -a-

    Vul maar in en oké ik zal Alyss veranderen in Alysse speciaal voor jou haha, maar ik kan niet beloven dat ze met Torres krijgt. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Yeuy, dankje (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Rol: hond van Torres
    Naam: Woef
    Achternaam: Waf
    Leeftijd: 7
    Afkomst: Tokio
    Supporter van: Steven Gerard
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: Harrig! + Foto


    (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Rol: hond van Torres
    Naam: Woef
    Achternaam: Waf
    Leeftijd: 7
    Afkomst: Tokio
    Supporter van: Steven Gerard
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: Harrig! + Foto


    (krul)

    HAHAHAHA XD wat een lelijke hond junge ;x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Alysse schreef:
    Rol: hond van Torres
    Naam: Woef
    Achternaam: Waf
    Leeftijd: 7
    Afkomst: Tokio
    Supporter van: Steven Gerard
    Beschrijving van het uiterlijk + een foto: Harrig! + Foto


    (krul)


    Deze is echt geweldig :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Jé moet Woef wel laten meespelen hé :'D Maar sorry, ik zal volgende keer eentje met een roos strikje zoeken. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it