• Haaii iedereen ^^.

    Ik [SweetWishes] en m'n zus [LOLLIPOPX3] zijn dus vanplan een nieuwe Quiz te maken. Maar vermits we onze vorige topic kwijt zijn krijgt iedereen hier nu de kans om een rol te verdienen! Hier gaat de Quiz zowat over.

    Dit verhaal gaat over 2 meisjes die op de 'straat' leven. Nou, niet echt op de straat maar ze zitten in een jeugdbende. 'The Black Bronx', hoe de jeugdbende heet heeft -al weten de meisjes het niet- een heel erg slechte invloed op hun. Maar als de meisjes na een tijd 4 jongens tegenkomen die hun van de straat willen helpen zeggen ze geen nee. Ze zijn namelijk smoor geworden op hun. Maar als X, de leider van 'The Black Bronx' dat te weten krijgt gaat het slecht aflopen. De meisjes zitten vast aan de bende en X kan doen wat hij wil met hun. Daarom willen de meisjes zo snel mogelijk weg want ze weten wat hun te wachten staat omdat ze met die jongens omgaan. Ze moeten kost wat kost uit de bende geraken. Samen met de 4 jongens proberen ze uit de klauwe van X en de bende te geraken. Zal het hun ooit lukken?[Die 4 zijn TH hea]

    En dan komen hier de rollen ^^




    Vriendin Georg : BEZET [TomIsMyAngel]

    5 Andere bendeleden :
    -
    -
    -
    -
    -
    2 Drugsdealers
    -


    En dit moeten we van je weten.

    Rol :
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftyd :
    Karakter :
    Likes :
    DisLikes :
    Plaatje :
    Broer/zus:
    Tekstje:


    Alvast héé erg bedankt!

    xxxx(H)

    Een ander bendelid


    Only losers can act the way you do

    BILLPIRAAT, vul de dingen in :)

    Rol : bendelid

    Naam : Emilie

    Bijnaam : Emi, em of m&m (kies maar ze zeggen alle drie de namen tegen mij x'D m&m veslaving x'D)

    Leeftyd : 17

    Karakter : Lief, aardig, behulpzaam, ego, grote mond, weet wat ze zegt, moedig, koppig, spontaan, humoristich, brutaal

    Likes : M&M's, chocola, snoepjes, skaten, zingen, liedjes schrijven, grafitti spuiten

    DisLikes : Spinnen, insecten, onbekladde muren

    Plaatje : http://bp3.blogger.com/_yOTjCHRCsI8/Rrbz67ec3pI/AAAAAAAAAR4/3-654D67wBA/s1600-h/Nara2.jpg

    Broer/zus: 1 broer (nick)

    Tekstje:

    Yo people!

    Ik ben Emilie en ben 17 jaartjes. Ik hou zoveel van m&m's, chocola, snoepjes, mijn skateboard en bekladde muren met mijn kunstwerk op! Ik zit in een bende 'The black bronx'. Ik zing en schrijf liedjes als ik niets te doen heb. S'nachts haal ik vanallas uit. Maak een kunstwerk op huizen, treinen, auto's enz... Ik zet dan ook huizen te koop! Hoe ik dat doe? Ik pak een bord bij een ander huis dat te koop staat en verplaats dat bord naar ergens anders! Echt lachen! Skateboarden is mijn leven dus durf mijn skateboard af te pakken! Ik bijt!! Ik heb zoveel one night stands niet normaal. Ik werk en verdien redelijk veel geld. Alleen weet de leider dat niet. Daarmee kan ik mijn eten enz... kopen. Zaterdags laat ik mij gaan en ben ik goed dronken. Wat is het toch leuk geen ouders hebben! Moet je niet meer naar gecommandeer luisteren!

    Ik ga een huis te koop zetten!

    Seeya!


    Only losers can act the way you do

    Okay, hier komen ze!

    Deze rollen hebben we al :

    Vriendin Tom : BEZET [SweetWishes]

    Vriendin Bill : BEZET [LOLLIPOPX3]

    Vriendin Gustav : BEZET [SEXBOMBillx3]

    Vriendin Georg : BEZET [TomIsMyAngel]

    Vriendin Andreas : BEZET [AnneliPoesz]

    5 Andere bendeleden :

    -BEZET [BILLPIRAAT]

    -

    -

    -

    -

    2 Drugsdealers

    -BEZET ¨[LefebvreGirl]

    -BEZET [KimCupCake]

    3 Jongensnamen :

    -

    -

    -


    We zoeken nog :

    3 Jongensnamen
    En 4 bendeleden <3

    Namen voor jongens:

    Mike (spreek je uit als maik)
    Ziggy
    Brandon (mijn neef uit Canada x'D spreek je uit als brendon moet je engels uitspreken)
    Filip
    Jonathan
    Jonas
    Jason (spreek je uit als Jeeson)


    Only losers can act the way you do

    KOMOP WE HEBBEN NOG VEEL MEER NODIG!

    Nog 4 bendeleden <3

    bandlid


    Lalalalalalalala.

    5 Andere bendeleden :



    -BEZET [BILLPIRAAT]



    -BEZET [BILLxKxBITCH]



    -BEZET [Nickaaii]



    -



    -

    Nog 2 rollen!

    BILLxKxBITCH, vul ff de dingen in ^^

    Rol : Bandlid

    Naam : Siham

    Bijnaam : Billneuker

    Leeftyd : 17

    Karakter : Bitchy,lief&betrouwbaar

    Likes : Tokio Hotel,jonas Brothers&shoppen

    DisLikes : Chocola&nerds

    Plaatje : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=57762

    Broer/zus: Nee

    Tekstje:


    Haay people<3 Ik ben Siham en ben 17 jaar oud.Ik kijk er echt naar uit om 18 te worden want dan heb ik dat geklaag van mijn ouders niet meer¬¬' Oh ja ik hou heel erg veel van Tokio Hotel&Jonas Brothers en zou ze dan ook graag willen ontmoeten.Misschien als we wat beroemder worden ontmoeten we ze wel,want ik zit ook in een band als zangeres.Oh shit ik moet repeteren.Daagh kinders x3


    Btw zou ik BF Bill ook kunnen zijn?


    Lalalalalalalala.

    Laat maar weten als BF Bill kan


    Lalalalalalalala.

    bandlid
    Kip! Het is wel een bendelid x'D Geen bandlid x'D Je zit in die jeugdbende en niet in een band x'D


    Only losers can act the way you do