• Hi mensjes ^^
    Ken iemand de serie van the house of night? Of in het Nederlands het huis van de nacht?
    Dat vroeg ik me even af.
    En ik heb het eerste deel - verkozen - gelezen maar nu wil ik het 2e deel in het engels gaan lezen. Maar ik vraag me af iemand de 2e (betrayed) al heeft gelezen en of er een beetje door te komen is in het engels :Y)


    .

    Ja, ik heb ze allemaal in het Engels -behalve verkozen- en ik vind ze Amazing :'D

    Maar nou ja, ik lees een heleboel in het Engels, dat vind ik meestal leuker dan vertaalde boeken. Dus aan mij heb je niet erg veel als ik zeg dat je er super makkelijk doorheen komt ^^.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 20:55 ]


    Get back motherfuckerz'

    De boeken zijn niet heel erg ingewikkeld engels fso, behalve dan als Damien aan het woord is ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb Marked/Verkozen in het Engels en ik vind het vreselijk om te lezen, terwijl ik op de computer toch vloeiend Engels kan lezen en typen. :'D


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Ik heb Marked/Verkozen in het Engels en ik vind het vreselijk om te lezen, terwijl ik op de computer toch vloeiend Engels kan lezen en typen. :'D

    Whahahahaha x'D
    Ik vind het juist veel leuker .o.


    Get back motherfuckerz'

    Maserati schreef:
    De boeken zijn niet heel erg ingewikkeld engels fso, behalve dan als Damien aan het woord is ='D
    Ja xD Als ik hem in het nederlands al niet snap zal dat in het engels vast niet beter zijn :P
    Maar bedankt iedereen ^^


    .

    de eerste alleen. mijn vriendin had hem aan me geleend. ze vind hem stom. lijkt me erg leuk! de rest dan...