• Maar wat doen jullie vanavond ?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:32 ]

    Schrijf het hier! xD

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 16:33 ]

    Thuis met mn familie, i.p.v. met mn vriend :(
    zuipen word hm ook niet want ik moet morgen werken


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Eten, drinken en vuurwerk afsteken.
    Niet veel bijzonders, gewoon m'n epic blousje en m'n broek hurrderp.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eerst met familie gewoon dineren, en dan komen een paar vriendinnen om naar het vuurwerk te kijken (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik ga met mijn gezin naar mijn oom en tante toe, waar ik lol ga trappen met mijn nichtje + Ancore. Weet nog niet wat ik aan ga doen, loop nog steeds in mijn pyjama en moet nog douchen en alles, maar ben te lui (cat). Sowieso iets overdreven kleurrijks, zodat mensen me niet kwijtraken als ik lam van de champagne een blokje om ga. Jk. M'n haar waarschijnlijk in een staart of opgestoken. In ieder geval niet los, want dan laat ik het gegarandeerd in de fik vliegen (cat).


    i put the fun in funeral

    Ik ga naar een of ander feestje lol ;3 Niet echt groot maar zeker ook niet klein en ik denk niet dat er veel mensen van mijn school gaan zijn en eigenlijk weet ik nog niet wat ik echt ga doen want als ik veel drink doe ik misschien iets enorm genant en blablabla.
    Dus eigenlijk zit ik nu thuis in spanning en ik heb hoofdpijn, lol.
    En ik doe gewoon broek en bloesje aan en mijn blazer.


    effort never betrays you

    Ik ga middernacht vieren bij vrienden, naar het vuurwerk kijken en dan naar een feestje(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ga naar vrienden, ga rond twaalven naar mijn ouders en zusje en ga daar proosten en aftellen. Ik draag een strakke spijkerbroek, een wit shirtje dat een beetje uitloopt en een groen jasje, en mijn haar gaat in de krul (:


    Miep

    Mijn vriend en wat andere vrienden komen langs en daarna flink zuipen en vuurwerk afsteken natuurlijk
    Ik heb een legerbroek aan met een zwarte trui met een goud kruis erop (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik zou eerst naar vrienden gaan maar die zijn dus niet thuis :/ Er wonen nog wel 3 mensen uit mijn klas dichtbij waar ik goede vrienden mee ben en daar ga ik vuurwerk mee afsteken.
    Ik heb een simpele groene broek en een wit shirtje met zwart streepjes. Bovenin daarvan zit nog een zwart strikje.


    Do what people say you can't.

    Met vriendinnen thuis en daarna ergens naar een feestje
    Ik doe gewoon een broek en een geruit bloesje aan
    mijn haar doe ik met een speldje naar achter ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik ga eerst gourmetten en het nieuwe jaar in met mijn ouders, zusje, oom, tante en nichtjes
    en rond een uur of 1 ga ik door naar een feestje.
    Ik draag gewoon een zwart rokje met een zwarte top erboven en mijn knielaarzen.


    Tell me about it, stud.

    Ik ga gewoon thuis met het gezin eten, en dan gaan we naar mijn opa en oma, waar mijn andere tante en oom ook zijn en dan zijn we daar om 12 uur, dan steken we wat vuurwerk af, en dan gaan we weer vroeg naar huis omdat mijn moeder de volgende dag om half 6 weer op moet om te werken.
    En oh, ik zie eruit als een sloeber maar ik heb echt geen zin om mijn make-up te doen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 17:26 ]


    Food.

    Ik ben net naar Eindhoven gereden om oud&nieuw met mijn tante, moeder en zusje te vieren. Mmm we gaan denk ik alleen lekker eten en naar vuurwerk kijken.. Oh en ik loop gewoon rond in mijn oversizede trui met een broek haha ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik loop in mijn pyjama en ga straks gewoon slapen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.