• The question is > Is biseksualiteit een hype?


    MUSIC && FASHION

    Ik ga niet meer quoten, want anders kan ik bij iedereen een boek schrijven. Er zijn veel goede argumenten waarom het wél een hype is en waarom niet. Thank you all for voting en natuurlijk voor jullie ongezoute mening (:


    MUSIC && FASHION

    + iedereen die het heeft over de ene maand wel bi, de andere maand niet,
    ik denk dat dat ligt aan hormonen enzo,
    en dat je nog niet weet of je het wel zeker bent. En omdat mensen tegenwoordig best precies alles van je willen weten, zeg je dan misschien wel dat je bi bent, maar dat je het niet zeker weet.

    NewZealand schreef:
    + iedereen die het heeft over de ene maand wel bi, de andere maand niet,
    ik denk dat dat ligt aan hormonen enzo,
    en dat je nog niet weet of je het wel zeker bent. En omdat mensen tegenwoordig best precies alles van je willen weten, zeg je dan misschien wel dat je bi bent, maar dat je het niet zeker weet.


    Als je niet zeker bent, moet je het gewoon nog even voor jezelf houden of er met iemand die je vertrouwt over praten, maar niet meteen aan de hele wereld laten weten. Het is niet iets dat je op één, twee, drie beslist om te worden, je bent het gewoon (zoals hier al vaak is gezegd ^^) Als je het écht zeker weet dàn kan je het vertellen. + het is voor échte bi-mensen niet leuk aangezien het niet altijd gemakkelijk is om ervoor uit te komen tegen ouders, vrienden,... terwijl mensen die het niet zijn van de daken schreeuwen bij wijze van spreken.


    MUSIC && FASHION

    Ja. Tegenwoordig zijn er veel 13-14 jarigen die speciaal/stoer willen zijn en zicht daarom maar bi noemen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Iedereen bedankt om te stemmen (hoera)


    MUSIC && FASHION

    nee, hoe kan het nou een hype zijn als je er niet zelf voor kunt kiezen?????????


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    nee, hoe kan het nou een hype zijn als je er niet zelf voor kunt kiezen?????????


    Sommige mensen kiezen wél, maar zijn het niet écht. Ze doen het tegenwoordig gewoon om stoer te doen ofzo.


    MUSIC && FASHION

    LAInk schreef:
    Iedereen bedankt om te stemmen (hoera)


    MUSIC && FASHION

    Deze poll is nog steeds beschikbaar


    MUSIC && FASHION