• Onlangs zijn de kudo's uitgevonden en ik vind ze wel tof, maar nu staat er zowel op iedere pagina alsook op de voorpagina populaire stories.
    Zo krijg ik de indruk dat nieuwe stories niet zo veel kans krijgen om gelezen te worden. Er is inderdaad de knop 'Nieuwste Stories', maar die moet je eerst aanklikken voor je ze ziet. Ook worden nieuwe hoofdstukken daarin meegrekend, dacht ik.

    Dus nu is mijn voorstel om écht nieuwe stories op de voorpagina te zetten en de 'Populaire Stories' van de voorpagina te verwijderen, want ze staan toch al op iedere pagina omwille van de kudo's.
    Dus als een story nog maar een dag oud is ofzo. En er wordt dan een maximum aangegeven van een maand oud of een paar weken ofzo.

    Wat vinden jullie ervan?
    Zeg niet enkel 'ja' of 'nee', maar geef ook de reden(en) waarom jij dat denkt.

    x.

    Edit:

    Rutger zei op 20 juni 2010 - 12:09:

    Ik heb zo ingesteld dat wanneer je ingelogd bent je voortaan de nieuwste quizzen en stories te zien krijgt en wanneer je niet ingelogd bent (en waarschijnlijk nieuw op de site) je nog steeds de meest populaire quizzen en stories.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 19:50 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ja, ik vind dit eigenlijk wel eerlyker :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee :'D Dan krijgen de nieuwste stories ook meer kans om gelezen te worden en dan is er meer variatie op de home! Nu staan er telkens dezelfde stories.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ben het wel met je eens, maar de populaire quizzen en stories zijn meestal die wat het meest gedaan zijn zo lang als Q al bestaat of zo, maar het geeft op die manier anderen ook een kans, mede opdat de populaire stories van 'vandaag' ook bijna altijd hetzelfde zijn

    Dorpsgek schreef:
    Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee :'D Dan krijgen de nieuwste stories ook meer kans om gelezen te worden en dan is er meer variatie op de home! Nu staan er telkens dezelfde stories.


    All was well.

    Ik zeg Ja!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ironhide schreef:
    ik ben het wel met je eens, maar de populaire quizzen en stories zijn meestal die wat het meest gedaan zijn zo lang als Q al bestaat of zo, maar het geeft op die manier anderen ook een kans, mede opdat de populaire stories van 'vandaag' ook bijna altijd hetzelfde zijn


    Dus je bent voor?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik ben voor ja :P

    Niet dat ik vaak op de voorpagina kijk ofzo, maar ik vind het wel een goed idee.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zeker Voor (nerd)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dorpsgek schreef:
    Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee :'D Dan krijgen de nieuwste stories ook meer kans om gelezen te worden en dan is er meer variatie op de home! Nu staan er telkens dezelfde stories.


    wth.

    Portugal schreef:
    Niet dat ik vaak op de voorpagina kijk ofzo, maar ik vind het wel een goed idee.(krul)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dorpsgek schreef:
    Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee :'D Dan krijgen de nieuwste stories ook meer kans om gelezen te worden en dan is er meer variatie op de home! Nu staan er telkens dezelfde stories.


    hoi, jij bent leuk.

    Dorpsgek schreef:
    Dat vind ik eigenlijk wel een goed idee :'D Dan krijgen de nieuwste stories ook meer kans om gelezen te worden en dan is er meer variatie op de home! Nu staan er telkens dezelfde stories.


    Never run out of reasons to smile...

    Wauw, dat is eigenlijk een veel beter idee. Dom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb xD Ik zat zelf al te denken van 'Ja, maar die populaire stories moeten wel up-to-date zijn, en iedereen moet een gelijke kans krijgen, maar hoe doe je dat nu, waar kun je dat op instellen?' En voila, hier is mijn antwoord.
    Ik vind het echt een top idee :)


    Life is hard and then we die

    Ik ben voor!