• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zouden meer tijd moeten maken voor signeersessie's

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    niet mee eens, ze hebben al bijna geen leven door massa's hysterische fans, laat die maar iets rustiger aan doen :Y)

    tsja, weet ik eigenlijk niet. Ik kan me voorstellen dat een artiest helemaal gek wordt van al die gillende mensen die een krabbeltje willen. Wie zou er niet na een half uur klaar mee zijn?! Maar het blijven toch je fans en die moet je respecteren als artiest, zonder je fans ben je geen (grote) artiest. Twijfelgevalletje dus.


    It's time to be happy again.

    Ik vind van niet, al die hysterische fans die ze op gaan zoeken? Btw de artiesten zelf plannen hun tijd niet in dat doet hun Manager. Maar ik denk zelf, omdat ik ook artiest wil worden [lukt toch niet] dat ik geen krijzende fans om me heen wil hebben en dat elke keer handtekeningen zetten omdat je overal lastiggevallen word niet leuk gaat worden. [Stiekem heb ik al wat fans ja xD]


    Yongguk & Daehyun <33

    Eens, fans hebben dan ook weer hun zin en zijn gelukkig ;) En dan zou best na een optreden iedereen in een rij kunnen gaan staan en handtekening vragen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tja, dat hoort er gewoon bij als je fans hebt.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 7:26 ]

    Nee.
    Ze hebben al bijna geen tijd door al die concerten en fans en dan moeten ze dus nógmeer tijd vrij gaan maken voor signeersessies? Ze hebben toch al signeersessie's? Dan hoeft er niet meer tijd voor.


    Smiling but close to tears.

    Eigenlijk ben ik op dit moment meningloos. Ik denk van wel, maar ook van niet. Want ja, hysterische fans achter je aan hebben is ook niet alles. Maar toch, die hysterische fans willen eigenlijk ook maar 1 ding, en dat is zo'n nutteloos krabbeltje...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Eens,

    Denmark schreef:
    Eigenlijk ben ik op dit moment meningloos. Ik denk van wel, maar ook van niet. Want ja, hysterische fans achter je aan hebben is ook niet alles. Maar toch, die hysterische fans willen eigenlijk ook maar 1 ding, en dat is zo'n nutteloos krabbeltje...


    Met jou deel ik mijn mening wel...


    Scream for mercy!

    Dat ligt eraan hoe groot je bent als band. Als je echt de hele wereld over tourt heb je daar echt geen tijd voor.
    Maar als klein bandje kan je dat makkelijk doen (ik ken heel veel bands die na de show bij de merchandise staan en urenlang praten met iedereen).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens.

    Ze hebben al geen prive leven en zo krijgen ze alleen maar minder privesie


    Ivar Oosterloo.

    Als ze nou een signeersessie doen, dan zullen al die fans wat minder snel achter hen aan gaan voor een krabbeltje. Maar ach, het zou wel leuk zijn om een krabbel te krijgen.


    SLOAN.

    Moeten ze mooi zelf weten xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Uhm... hoezo? als ik dat vragen mag:P


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Argentinia schreef:
    Nee.
    Ze hebben al bijna geen tijd door al die concerten en fans en dan moeten ze dus nógmeer tijd vrij gaan maken voor signeersessies? Ze hebben toch al signeersessie's? Dan hoeft er niet meer tijd voor.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.