• Gezien de vele mensen hier heel lief reageerden op wat ik postte bij relatie Klik En veel mensen me vragen naar mijn ervaringen enzo, leek het me wel een goed idee om een story te maken,, een soort dagboek, waarin ik jullie vertel over mijn leven, mijn ervaringen, mijn familie, gezin en vrienden... Naar eigen wil kunnen jullie dan meer te weten komen over wat je doormaakt wanneer je op je 14de zwanger word van je eerste kind, op je 15de je tweede kindje kwijtraakt en op je 16de ontdekt dat je opnieuw zwanger bent...
    Wat vinden jullie??
    Ideeën/tips zijn altijd welkom!!


    Hier is ie dan, mijn allereerste story:
    http://www.quizlet.nl/stories/23591/the-story-of-my-life/

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:39 ]

    Doen!

    Ik denk dat het goed is als je het hiet post, misschien kunnen mensen het dan beter begrijpen. Maar aan de andere kant jij legt wel je hele leven bloot op internet dus het is eigenlijk je eigen keus of je het wel wilt doen.
    Maar toch denk ik dat het beter is om het wel te doen, mensen krijgen er dan ervaring mee en mensen begrijpen je dan meer.

    Maar het blijft nog steeds je eigen keus (flower)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Persoonlijk vind ik het een goed idee, zo gaan mensen je beter begrijpen en je respecteren.


    MUSIC && FASHION

    buiten dat je je zeker niet verplicht moet voelen omdat mensen zogenaamd nieuwsgierig zijn, denk ik dat het ook voor jezelf goed is. Ik denk (maar dan kan natuurlijk alleen jij zeggen) dat je leven niet altijd even probleemloos is geweest, en dat je het zo makkelijker op een rijtje kan zetten.


    The grass is not always greener on the other side