• De stelling van vandaag luidt:
    'Ik hou van je' wordt makkelijker gezegd via sms/msn en dat soort dingen dan face to face

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens.


    Scream for mercy!

    zeker waar!!


    The grass is not always greener on the other side

    Communicatie die niet face to face is, durft iedereen sowieso meer te zeggen! En dus niet alleen 'ik hou van jou'.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Same schreef:
    Communicatie die niet face to face is, durft iedereen sowieso meer te zeggen! En dus niet alleen 'ik hou van jou'.


    Hiermee ben ik het ook eens. In het begin gaat alles vlotter via sms/msn, maar als je na een tijd elkaar beter kent dan durf je de stap wel sneller te zetten om het face to face te zeggen.


    MUSIC && FASHION

    oneens.
    als ik voor een jongen sta waar ik égt van hou, zeg ik gewoon ik hou van jou.
    ik vind het juist eng om met sms of msn te doen. je zit dan maar de hele tijd te twijfelen of je het wel zal verzenden.. maar als je het face to face doet, is het er al in 1 x uit.


    dit is mijn mening. ;)


    Life is a beautiful struggle

    Eens & oneens.
    Als je het via sms of msn stuurt zit je heel de tijd te twijfelen of je het wel zou sturen. En als je het dan gestuurd heb zitten de meeste te wachten op een antwoord. En face to face kan soms eng zijn als je het voor de eerste keer zegt tegen je vriendje bijvoorbeeld. Maar daarna word het wel makkelijker, want tegen je vrienden zou je dat wel gewoon kunnen zeggen.(krul)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 8:10 ]


    Smiling but close to tears.

    eens


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Eens. :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Eens :)

    Er zijn 4 jongens die dat tegen me zeggen op msn of via sms maar in de "echte wereld" nog nooit gehoord :S Das best irritant :S

    Eeeeens. (:


    "POTATOOOOOE!"

    Eens.


    The way we live, is the way we die

    Nou tegenwoordig wordt het ook veel te snel gezegt. Als mensen pas 3 dagen een relatie hebben zeggen ze al: Ik hou van je. Dat kan niet :O
    Maar dat is de stelling niet, ik ben het er mee eens.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens.
    Mijn vriendje zegt het eerder via sms/msn dan face to face. Dat vind ik soms zoooo enorm vervelend.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Beelzebub schreef:
    Eens.

    Tegenwoordig wordt het te pas of te onpas toch tegen iedereen verteld. Of het via de SMS meer is daar twijfel ik niet over, maar ik weet zeker dat de drie woorden met echte betekenis veel vaker face to face verteld worden.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 9:59 ]


    x