• De Italiaanse Amora Russo, Portugese [..], Nederlandse [..], Spaanse [..] en Deense [..] gaan elk om een andere rede naar het WK in Zuid-Afrika. [..] gaat voor haar wel verdiende vakantie, Amora omdat ze een eindewerk over het evenement wil maken, [..] omdat ze haar ex-vriendje zo probeerd te vergeten,[..] omdat en [..] gaat alleen maar voor de jongens.
    De vijf meiden ontmoeten elkaar en er wordt een hechte band gesloten. Ja, ook met voetballers.


    Italiaans; Aroma - Cristiano Ronaldo Riddikulus
    Portugees;
    Spaans;
    Deens;
    Nederlands;

    Het is de bedoeling dat iedere nationaliteit verliefd wordt op een voetballer van een andere nationaliteit. Er kunnen dus geen Portugese voetballers meer gekozen worden :s Sorry.
    Ik weet dat de beschrijving nog niet veel zegt, maar ik moet hem nog aanpassen.

    Dit heb ik nodig:

    Rol:
    Voetballer:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter [uitgebreid]:
    Foto + beschrijving:
    Extra:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik pas, ik vind hem te veel lijken op die van Guitarsolo.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Ik pas, ik vind hem te veel lijken op die van Guitarsolo.

    Welke?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Oh, dat lijkt me echt een leuk verhaal!
    Ik ga de rol even invullen.


    *~* Proud Luxury *~*

    ik wil ook een rol :)


    Rol: portugese
    Voetballer: ibrahim afelley
    Naam: Milano "Rosa"
    Achternaam: McCaïro
    Leeftijd: 21
    Nationaliteit: Portugese/amerikaans
    Karakter [uitgebreid]: Milano is een meisje dat veel geduld, en een goed luisterend oor heeft. ze is erg goed te vertrouwen en staat altijd voor iedereen klaar. Milano is wel wat egoistisch en nieuwsgierig wat haar ooit in de vervelendste situaties brengt
    Foto + beschrijving: klik Milano heeft een slank postuur en lange bruine haren. met blonde highlights erdoor heen.
    Extra: Milano houdt erg van feesten, en is parttime model.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 13:48 ]

    Rol: Nederlands
    Voetballer: Robin van Persie
    Naam: Kate
    Achternaam: Maasland
    Leeftijd: 26
    Nationaliteit: Australisch- Grieks- Nederlands
    Karakter [uitgebreid]: Chaotisch, lief, zorgzaam, onhandig, in voor een goede grap, niet snel op de teentjes getrapt, wordt door vriendinnen omschreven als een echte mama.
    Foto + beschrijving: http://wijzemam.files.wordpress.com/2009/12/inge-schrama-86.jpg lang Blond haar, blauwe ogen, normaal postuur
    Extra: Kate wil heel graag drie kinderen hebben en haar eigen bedrijf opzetten. Ze wil haar eigen foto studio hebben

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 13:39 ]


    Music is the new sex

    Rol: Portugees
    Voetballer: Simon Kjær
    Naam: Samantha Amanda Maria *mensen noemen haar Samantha of Sam, meestal Sam.*
    Achternaam: Aiala
    Leeftijd: 19
    Afkomst: Half zigeuner - half portugees.
    Karakter: Ze is een vrij verlegen meisje dat onzeker is over zichzelf. Ze heeft de neiging mensen te snel toe te laten, waardoor ze snel gekwetst wordt. Ze hecht zich vrij snel aan mensen, maar het duurt even voordat ze iemand écht toelaat. Als ze dat eenmaal doet is ze een vrolijk en soms hyper meisje. Ze is erg aardig en gunt iedereen een kans, of zelfs twee. Ze is een gigantische sloddervos en laat al haar spullen altijd overal rondslingeren. Zelf weet ze meestal niet meer waar ze het gelaten heeft, maar anderen gelukkig wel. Zelfs ontkent ze echter stellig, dat ze onhandig is, volgens haar is het 'de chaos van een genie', wat je haar haast kunt noemen. Ze is erg slim, hoogbegaafd zelfs, en ze heeft een fotografisch geheugen. Zelf wil ze hier echter niks van weten en ze wil al helemaal niet behandeld worden als een genie of wat dan ook. Ze gedraagt zich dan ook meestal niet zo en kan ook aardig wat domme momenten hebben soms. Als het er echter op aan komt kan ze je wel opzadelen met heel wat kennis.

    Ze kan er niet tegen als mensen haar niet mogen en gaat dan ook meteen aan zichzelf twijfelen. Ze kan niet tegen mensen die anderen zomaar beoordelen zonder dat ze diegene écht kennen en ze heeft een hekel aan mensen die anderen pesten.

    Wat de liefde betreft, heeft ze de passie in het bloed zitten van de zigeuners. Ze gelooft heilig in de liefde en als ze eenmaal iemand gevonden heeft, van wie ze houdt, dan zal ze ook zo veel mogelijk bij diegene willen zijn. Ze steunt mensen altijd in dingen die ze willen en dan kan het nog wel eens voorkomen, dat ze haar eigen welzijn verwaarloost.

    Foto+Beschrijving: Samantha heeft lange, donkerbuine lokken dietot haar middel komen. Ze is redelijk lang en heeft lange slanke benen. Haar ogen zijn bruin met groen en geel en de kleuren wisselen af. Ze heeft een zwarte rond om haar pupillen, die haar ogen er uit laten springen.


    Extra: Samantha is een beetje een Daredevil, ze houdt van spanning en adrenaline. Ze heeft op haar 16e haar vader verloren aan zelfmoord, zij was degene die hem vond. Ze is altijd op zoek naar nieuwe vriendinnen, gewoon omdat ze hoopt ooit echt goede vriendinnen te vinden die niet achter haar rug om haar praten. Ze speelt de dwarsfluit en heeft op turnen gezeten tot haar 17e. Verder houdt ze hardstikke veel van lezen en dan vooral van van die oude en muffe boeken, die geur kalmeert haar en brengt haar naar een andere wereld. Je zou haar zeker een dromer kunnen noemen.

    Mag ik een notificatie als hij er is, want ik wil hem sowieso volgen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 13:49 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rol: Deense meisje
    Voetballer: Dirk Kuijt
    Naam: Kim
    Achternaam: Johansson
    Leeftijd: 21 jaar.
    Nationaliteit: Half Deens. Kwart Nederlands. Kwarts Zweeds.
    Karakter: Kim is vriendelijk, lief, sociaal, behulpzaam en soms een tikkeltje arrogant. Kim is absoluut geen dierenliefhebber maar doet ze toch geen pijn. Ze is een goed verzorgd meisje dat erg leergierig is op het gebied van mode. Kim is erg slim, en heeft daarom ook een grote hekel aan mensen die dommer zijn dan haar. Als ze ergens goed geconcentreerd mee bezig is dan kan ze nogal chagrijnig reageren als je haar stoort.
    Foto + beschrijving: Kim is een behoorlijke lange meid met een prachtige uiterlijk. Voor vele jongens is Kim het droommeisje en ook veel jongens zullen over Kim dromen wanneer ze haar hebben gezien. Kim heeft lange slanke benen die spekglad zijn. Ze heeft lichtblond glanzend steil haar en lichtblauwe ogen. Kim heeft erg volle lippen waar ze vaak wat glinsterende roze lipgloss of lippenstift op doet. Kim heeft een slank tot mager postuur en is door haar beeldschone uiterlijk al meerdere malen als model gevraagd. Kim is iemand die het typische standaard blonde uiterlijk heeft van een Deens meisje, alleen is Kim wel heel erg mooi.
    Extra: Kim is een meisje dat alles weet op het gebied van mode. Kim heeft een tijd lang in de parfumerie Douglas gewerkt en ze werkt nu momenteel als succesvol kapster. Kim heeft een chihuahua als huisdier genaamd Princess die ze goed verzorgd. Kim is meerdere malen gevraagd als model maar dat heeft ze afgewezen omdat ze haar carrière als kapster niet graag wilt opgeven.

    Mag ik alsjeblieft de rol? Het verhaal lijkt me zo leuk!


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik heb nog even wat kleine, vage fouten aangepast >.< *is nog niet helemaal wakker*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Riddikulus schreef:
    (...)
    Welke?

    It's all about the score of the game.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol:Deens ( en anders wat er over blijft)
    Voetballer: Fernando Torres
    Naam: Mary
    Achternaam: MacGray
    Leeftijd: 21
    Nationaliteit: Half Amerikaans, half Deens
    Karakter [uitgebreid]: Mary is een vrolijk en nuchter meisje. Ze ziet altijd het positieve van het leven en kan goed functioneren in een groot gezelschap. Ze maakt snel vrienden door haar open persoonlijkheid. Mary heeft een hartje van goud en zou nooit iemand met opzet pijn doen. Mary is iemand die je snel kan vertrouwen en waar je je ook snel bij op je gemak. Mary mag dan wel een open persoonlijk heid hebben maar ze vertrouwd niet iedereen zo een,twee,drie. Ze houd het liever bij haar oude vrienden en maakt het liefst geen nieuwe vrienden. Mary is een heel creatief meisje en schilderd,tekent en ontwerpt veel. Soms voor bekende merken en ploegen. Mary is iemand die veel praat maar ook veel luisterd, door haar creatieve kant vind ze vaak oplossingen op problemen. Sinds ze ouder is geworden en opgegroeid is ze erg leergierig en onthoud dingen best snel. Ze houd er van dingen te leren en op reis te gaan en nieuwe plekken te bezoeken. Alhoewel Mary iemand is die heel serieus is kan ze erg snel melig zijn en van het ene op het andere moment weer serieus zijn.
    Foto + beschrijving: Mary Mary is een meisje met echt blond haar dat golvend tot net onder haar schouder terecht komt.Ze heeft mooie en natuurlijke blauwe ogen en een mooie glimlach. Mary heeft een slanke bouw en is 1.79
    Extra: Mary is een meisje dat veel om haar uiterlijk geeft. Ze wilt vaak nieuwe kleren en is een Model. Ze Komt uit New Jersey waar de mentaliteit is dat er altijd ge feest en gedronken moet worden. Maar sinds ze met Torres gaat is ze ouder en verstandigger geworden.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 14:21 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Portugal schreef:
    (...)
    It's all about the score of the game.

    Hmm, ja, dat ex-vriendje vergeten gebeuren.
    Maar ik heb sowieso geen zin meer om rollen in te vullen. :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik wil er eentje
    ^^
    -info komt-

    Mwahaha, ik vind hem grappig. Ik neem geen rol, omdat ik anders te veel moet lezen, en ik vergeet nu al de helft. -weet je Rose, in de Reinaiccance was namaken juist een eer van dat je goed was, als je werd nageaapt. in de literatuur haha -


    SLOAN.

    Portugal schreef:
    Ik pas, ik vind hem te veel lijken op die van Guitarsolo.


    ik vind het wel mee vallen (nerd)

    Rol: Nederlands meisje
    Voetballer: Fernando Torres
    Naam: Joyce
    Achternaam: Kenzie
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Half nederlands, half spaans
    Karakter [uitgebreid]: Bij vrienden, kan ze haar eigen zijn. Waardoor ze lief, spontaan en betrouwbaar open komt. Ook, omdat het de mensen zijn die ze kan vertrouwen en waar ze haar hart kan bij luchten. Die er altijd zijn voor haar, net zoals zei er altijd voor hun zal zijn. Bij mensen die ze niet kent, zal ze wat anders zijn. Voor haar zijn het vreemden, al proberen die mensen contact te zoeken. Ze zal bescheiden en terug getrokken zijn. Arrogant, als die persoon haar dan ook nog eens niet aanstaat.
    Maar ook heeft het bij haar vrienden soms up en downs, door de slechte kanten, die ze ook heeft. Ze is best nog al gehecht, wat soms voor problemen zorgt. Dat ze zich zo vast zet aan personen, dat ze rapper gekwetst word als anderen. Ook heeft dit misschien te maken, met het feit dat ze jaloers is. Wat dan meestal is bij jongens. Als ze een leuke jongen ziet, een vriendin van haar ook. Word ze al jaloers, door het feit dat ze ook onzeker over haar eigen is. Al word er vaak gezegd dat het niet nodig is. Een control freak, nog een eigenschap. Zowel negatief als positief. Als ze iets niet onder controle heeft, voelt ze haar eigen ongemakkelijk en niet goed genoeg. -ik hoop uitgebreid genoeg^^-

    Foto + beschrijving: foto.. Joyce, heeft lang bruin haar. Dat nog steeds haar natuurlijke haarkleur is. Haar ogen zijn licht blauw, waardoor het vele mensen aan diamanten laat denken.
    Extra:
    Heeft een tattoo op haar linker onderarm. Deze heeft een betekenis, voor haar overleden zusje van een 2 jaar geleden. Zo heeft ze het gevoel, dat ze haar nog steeds bij haar heeft. Ze lijkt een meisje, dat veel met haar uiterlijk bezig is en vies is van voetbal en andere sporten. Maar om eerlijk te zijn. Haar uiterlijk vind ze niet het belangrijkste en ze houd ervan om af en toe eens een balletje te trappen, met vrienden. Voor de lol.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 14:43 ]