• De stelling van vandaag luidt:
    'Ik hou van je' wordt makkelijker gezegd via sms/msn en dat soort dingen dan face to face

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zeker mee eens!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    zeker mee eens..

    Same schreef:
    Communicatie die niet face to face is, durft iedereen sowieso meer te zeggen! En dus niet alleen 'ik hou van jou'.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Heel erg waar


    | I intend to live forever | So far so Good |

    Eens


    I've lost my muchness huh??

    Eens, echt absoluut mee eens.

    Same schreef:
    Communicatie die niet face to face is, durft iedereen sowieso meer te zeggen! En dus niet alleen 'ik hou van jou'.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Eens


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Eens.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Imley schreef:
    Tegenwoordig wordt het te pas of te onpas toch tegen iedereen verteld. Of het via de SMS meer is daar twijfel ik niet over, maar ik weet zeker dat de drie woorden met echte betekenis veel vaker face to face verteld worden.

    Eens!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Mee eens, omdat als je die woorden meent, er behoorlijk wat emotie aan te pas komt. Dat is over MSN/SMS makkelijker te zeggen dan 'in het echt'. Overigens vind ook ik dat die woorden veel te vaak zonder enige achterliggende gronde gebruikt worden, waardoor ze hun waarde behoorlijk verliezen.


    Save me with your love tonight.

    Eens!


    Ivar Oosterloo.

    Ja klopt , maar laatste tijd is 'ikhouvanje' niet zo veeel waard meer. Je weet eigelijk niet zo snel of ze het menen etc.
    Peacee 0ut! xxx


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Bij mij dus niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Overcome schreef:
    Mee eens, omdat als je die woorden meent, er behoorlijk wat emotie aan te pas komt. Dat is over MSN/SMS makkelijker te zeggen dan 'in het echt'. Overigens vind ook ik dat die woorden veel te vaak zonder enige achterliggende gronde gebruikt worden, waardoor ze hun waarde behoorlijk verliezen.

    Ja, maar dat komt meestal door kleine kindjes die denken dat ze van iemand houden, maar eigenlijk geen idee hebben waar ze het over hebben. Ouderen hoor je dat écht niet zo snel zeggen hoor ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.