• De stelling van vandaag luidt:
    'Ik hou van je' wordt makkelijker gezegd via sms/msn en dat soort dingen dan face to face

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens. Face to face is angstaanjagend: er komen bij die woorden allerlei emoties te pas. Het is moeilijk om emoties te verwoorden, daarbij weet je niet of dat je geëmotioneerd zal raken (beginnen huilen etc.)

    Op msn gaat het gewoon vlotter: daar moet je die persoon niet in de ogen kijken en kan je rustig voorbereiden wat je gaat zeggen en op je eentje de reactie van de ander verwerken.

    Maar dan nog: die drie woorden worden veel te veel gezegd door iedereen; het verliest zijn waarde. Ik denk dat als je het écht meent, dat je het face to face zegt. Hoe eng het ook moge zijn.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 16:39 ]


    Only losers can act the way you do

    Cappuccino schreef:
    Eens. Face to face is angstaanjagend: er komen bij die woorden allerlei emoties te pas. Het is moeilijk om emoties te verwoorden, daarbij weet je niet of dat je geëmotioneerd zal raken (beginnen huilen etc.)

    Op msn gaat het gewoon vlotter: daar moet je die persoon niet in de ogen kijken en kan je rustig voorbereiden wat je gaat zeggen en op je eentje de reactie van de ander verwerken.

    Waarom zou je huilen als je 'ik hou van jou' zegt? Das toch alleen maar positief? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Waarom zou je huilen als je 'ik hou van jou' zegt? Das toch alleen maar positief? x'D
    Goh, ik weet niet. :'D Als je bijvoorbeeld al héél lang op iemand verliefd bent en het eindelijk durft te zeggen dat je opeens begint te huilen van geluk/opluchting ofzo? :'D


    Only losers can act the way you do

    Oneens x'D

    Of ik heb gewoon een hele grote bek :3


    Smile with your heart.

    Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.


    Where there is a sea there are pirates...

    Argentinia schreef:
    Eens & oneens.
    Als je het via sms of msn stuurt zit je heel de tijd te twijfelen of je het wel zou sturen. En als je het dan gestuurd heb zitten de meeste te wachten op een antwoord. En face to face kan soms eng zijn als je het voor de eerste keer zegt tegen je vriendje bijvoorbeeld. Maar daarna word het wel makkelijker, want tegen je vrienden zou je dat wel gewoon kunnen zeggen.(krul)

    Meeeens.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Hoewle dit heel erg lullig gaat klinken, zeg ik ook in het echte leven heel makkelijk 'ik hou van je', hoor.


    Life is an art, not a science.

    Het is makkelijker, denk ik, maar ik zeg het liever face to face.


    I'm not your princess

    Eens.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 18:56 ]


    All this dampness is damp.

    LAInk schreef:
    (...)

    Hiermee ben ik het ook eens. In het begin gaat alles vlotter via sms/msn, maar als je na een tijd elkaar beter kent dan durf je de stap wel sneller te zetten om het face to face te zeggen.

    Inderdaad,dat is waar.

    Same schreef:
    Communicatie die niet face to face is, durft iedereen sowieso meer te zeggen! En dus niet alleen 'ik hou van jou'.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inderdaad. Ik kan zelfs niet tegen mijn ouders zeggen dat ik van ze houd, maar wel tegen mijn hond.

    Beelzebub schreef:
    Eens.


    None but ourselves can free our minds.

    Ineens, heb er ervaring mee :$


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile