• O.O

    Op mijn rug heb ik een moedervlek zitten - goh, wel een stuk of 20... - maar hierbij is de huid eromheen gewoon bleek terwijl de rest van mijn rug gewoon bruin is.
    En nu moet ik naar de dokter want dat is niet bepaald normaal.
    Kan de dokter meteen naar mijn nek kijken (cat)

    Houden jullie er ook zo van om naar de dokter te gaan? -kuch-

    Lol, zo dadelijk heb ik een enge ziekte of zo ;D

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 19:26 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik hoop voor je dat het niets ernstigs is ;o.
    Maar ik houd er ook ontzettend veel van ja, om naar de dokter te gaan, not o.O En vooral omdat die eikel me toch niet serieus neemt.. Dusja ik ga niet meer naar de dokter ondank dat ik nog steeds last van mn rug heb xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nee,ik haat het om naar de dokter te gaan. Gelukkig is het al héél lang geleden. De laatste keer was 1,5 à 2 jaar geleden voor mijn barmoederhalskankerprikken. Irritant man, zit je de hele tijd in die wachtkamer te wachten voor een stomme prik. Het komt waarschijnlijk wel goed hoor (:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 19:29 ]


    MUSIC && FASHION

    Een 'dokter' heeft mijn leven verwoest, dus ja, ik haat dokters.

    Maar goed, veel sterkte & succes!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 20:13 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik zit bijna elke week bij de dokter, omdat ik super vaak duizelig ben en ze geen oorzaak kunnen vinden ._.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik moet niet zo vaak naar de dokter gelukkig, maar ik vind het niet zo verschrikkelijk ofzo :3
    zeg maar :3

    De dokter die wij hebben is altijd lief dus ik vind 't niet erg, al ben ik wel liever gezond dan ziek (: Maar als ik ziek ben en ik moet naar de dokter zit ik er niet echt mee of zo (:
    Alleszins, ik hoop 't beste voor jou. Een vriendin van me had dat ook en ze heeft die moedervlek moeten laten wegsnijden omdat 't kon dat die vlek huidkanker zou veroorzaken (:

    Conspiracy schreef:
    De dokter die wij hebben is altijd lief dus ik vind 't niet erg, al ben ik wel liever gezond dan ziek (: Maar als ik ziek ben en ik moet naar de dokter zit ik er niet echt mee of zo (:
    Alleszins, ik hoop 't beste voor jou. Een vriendin van me had dat ook en ze heeft die moedervlek moeten laten wegsnijden omdat 't kon dat die vlek huidkanker zou veroorzaken (:

    Ik heb al twee keer een moedervlek op mijn rug moeten laten wegsnijden en die achterlijke dokter heeft daardoor mijn rug helemaal verpest. Ik heb twee ontzettend lelijke littekens nu ._.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik hoop voor je dat het niets ergs is :3 !


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    o.0 Succes <3
    En ik vind het niet zo heel erg, tenzij ik weet dat er iets DRAMATISCH gaat gebeuren. Dan space ik 'm helemaal in die wachtkamer.

    Krylya schreef:
    Een 'dokter' heeft mijn leven verwoest, dus ja, ik haat dokters.

    Maar goed, veel sterkte & succes!
    Je zou zeker niet willen antwoorden als ik vraag wat die 'dokter' dan heeft gedaan? Sorry, ik ben nogal nieuwsgierig van aard. :x

    Ontopic:
    De laatste keren dat ik naar een dokter ben geweest, is om mijn wratten te laten bevriezen. Ik had te lang gewacht daarvoor, dus moest om de twee weken terugkomen. Ik heb daar serieus afgezien. Het was een brandende pijn, keer op keer. (ik had er 14 op 1 teen) Maar gelukkig zijn ze nu weg :9~
    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 20:16 ]


    Only losers can act the way you do

    Doktersbezoeken vind ik echt hatelijk. Ten eerste moet je echt gigalang wachten. Als je dan binnenkomt in dat lokaal en je verhaal begint te vertellen, krijgt die dokter massa's veel telfoons, waardoor ik mijn draad kwijt raak.
    Gelukkig dat ik niet zo veel hoef te gaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    SouthKorea schreef:
    (...)
    Ik heb al twee keer een moedervlek op mijn rug moeten laten wegsnijden en die achterlijke dokter heeft daardoor mijn rug helemaal verpest. Ik heb twee ontzettend lelijke littekens nu ._.

    Oh god, dat is kut ;o ! Ik snap waarom je die dokter haat.

    Ja man. Ik adoreer de dokter. gawd ><
    ik moet ook weer, voor mn allergie. ze gaat een kruisverhoor houden om te kijken of het al beter gaat. en ik wil mn allergietest overnieuw doen, want ik zweer toch echt dat ik symptomen heb van hooikoorts, ook al kwam dat er niet uit ><
    en ze moet bij mij ook even naar een moedervlek kijken die er eng uit ziet.


    Destroy what destroys you.

    Cappuccino schreef:
    (...)Je zou zeker niet willen antwoorden als ik vraag wat die 'dokter' dan heeft gedaan? Sorry, ik ben nogal nieuwsgierig van aard. :x

    Ontopic:
    De laatste keren dat ik naar een dokter ben geweest, is om mijn wratten te laten bevriezen. Ik had te lang gewacht daarvoor, dus moest om de twee weken terugkomen. Ik heb daar serieus afgezien. Het was een brandende pijn, keer op keer. (ik had er 14 op 1 teen) Maar gelukkig zijn ze nu weg :9~
    Veel succes!

    Dat vroeg ik me ook al af ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haat het om naar de dokter te gaan >.< Maar natuurlijk ben ik weer een probleemgeval dat vaak naar de huisarts moet, is het niet de ziekenhuisdokter:Y)


    To live would be an awfully big adventure