• Ja help ofzo.
    Weet iemand of het waar is dat je op VWO geen onvoldoendes meer mag halen voor wiskunde, nederlands en engels?
    Want ik maak me teringveel zorgen.
    Ik kan dus niet slagen voor m'n vwo als ik geen onvoldoende voor wiskunde mag halen.
    Sorry, misschien een beetje voorbarig, maar ik móet het weten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Woon je in Nederland of in België? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is bij alles zo, havo en vwo. Het is zo dat je voor 1 van die drie mmaar 1 vijf mag staan geloof ik..


    SLOAN.

    2012 is de wereld al vergaan, maak je geen zorgen.

    -Nee euh geen idee :)-


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Als het goed is mag je daar wel onvoldoende voor hebben hoor, als je andere cijfers tenminste in orde zijn.


    Your make-up is terrible

    Highway schreef:
    Woon je in Nederland of in België? :'D

    Nederland :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Assassin schreef:
    Als het goed is mag je daar wel onvoldoende voor hebben hoor, als je andere cijfers tenminste in orde zijn.

    Ik hoop het zo, want iemand zei tegen mij dat het veranderd was en dat je voor die 3 vakken geen onvoldoende mag halen. En aangezien wiskunde echt niet te doen is voor mij..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja klopt volgens mij. Havo ook.
    ik ga door naar Havo dus doe ik ook examen in 2012. Maar ik heb geen wiskunde meer, dus ik weet niet hoe dat dan precies zit


    The grass is not always greener on the other side

    Als het goed is veranderden ze alleen dat alleen je examens ook echt meetellen voor je examen? Dus of je slaagt of niet.
    Want in 2011 is het nog dat je cijfers die je in het jaar voor je examen, en in je examenjaar zelf meetellen. Maar dat veranderen ze in 2012.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    En ik doe in 2011 examen, serieus anders was ik echt gezakt


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Dat is bij alles zo, havo en vwo. Het is zo dat je voor 1 van die drie mmaar 1 vijf mag staan geloof ik..

    Lol, je mag gewoon een onvoldoende voor wiskunde hebben. Tenminste op havo. Ik heb op mijn centraal examen een 3 gehaald (ik ging het examen in met een 4.9 dus mijn eindcijfer werd een 4) en ik ga de 5e mijn diploma ophalen. Onthoud wel dat je compensatiepunten nodig hebt en dat je dus je zwakke vak ergens mee moet compenseren, bijvoorbeeld een taal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb dat zelfs al in de 2e.Als ik naar 3VWO over wil gaan moet ik voor Wiskunde, Nederlands en engels minstens een 6 staan. Als het een 5 is voor 1 van de drie moet je voor een ander vak van die drie wel een 7 hebben omdat je in totaal 18 punten moet hebben op die vakken.Dus het lijkt me logisch dat dat ook is op je eindexamen, want dit hebben ze ingesteld omdat ze júist strenger moesten worden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ivan schreef:
    (...)
    Lol, je mag gewoon een onvoldoende voor wiskunde hebben. Tenminste op havo. Ik heb op mijn centraal examen een 3 gehaald (ik ging het examen in met een 4.9 dus mijn eindcijfer werd een 4) en ik ga de 5e mijn diploma ophalen. Onthoud wel dat je compensatiepunten nodig hebt en dat je dus je zwakke vak ergens mee moet compenseren, bijvoorbeeld een taal.

    Je stelt me heel erg gerust _O_
    want zeg maar op m'n gewone andere vakken heb ik 10 compensatiepunten. Het is alleen wiskunde enzo..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Volgens mij ging dat volgend jaar al in toch? Ik ben blij dat ik dit jaar m'n examens had ( ook al had ik dat wel gehaald )


    There are several things that I have been doing wrong.

    Vanaf 2012 wordt als het goed is inderdaad ingesteld, dat je geen onvoldoendes mag staan voor wiskunde, engels en nederlands.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    en, ook belangrijk: vanaf 2012 telt alleen het centraal examen nog mee voor je eindcijfer!


    It's time to be happy again.