• Ja help ofzo.
    Weet iemand of het waar is dat je op VWO geen onvoldoendes meer mag halen voor wiskunde, nederlands en engels?
    Want ik maak me teringveel zorgen.
    Ik kan dus niet slagen voor m'n vwo als ik geen onvoldoende voor wiskunde mag halen.
    Sorry, misschien een beetje voorbarig, maar ik móet het weten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    perleblanche schreef:
    en, ook belangrijk: vanaf 2012 telt alleen het centraal examen nog mee voor je eindcijfer!

    wtffffff
    waarom bouw ik dan een examendossier op?
    of begint dat 2013?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rickjuh schreef:
    2012 is de wereld al vergaan, maak je geen zorgen.

    -Nee euh geen idee :)-

    Rick geloof jij dat xD
    Zoja ieder zn eigen dingen waar hij in gelooft.

    Ja, volgens mij wordt dat inderdaad in 2012 ingesteld. Gelukkig doe ik volgend jaar al examen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh shit. Dat wordt moeilijk slagen dan.


    Save me with your love tonight.

    Highway schreef:
    Woon je in Nederland of in België? :'D


    Vwo heb je volgens mij zelfs niet in België. En als het wél zo is dan heb ik er in ieder geval nog nooit van gehoord.


    MUSIC && FASHION

    Ik hoorde dat er volgend jaar wel een aantal dingen gingen veranderen.
    ik heb meegedaan met examen 2010 voor het vmbo
    & ooit eens in een bio les zeiden ze dat er wel wat ging veranderen volgend jaar, maar wat weet ik niet precies meer.
    ook geen idee of dat nou alleen voor vmbo was of ook nog voor de vwo enzo.


    Vampire Heart.

    Ja, dat klopt:) Als je voor 1 van die drie een onvoldoende hebt, dan ga je helemaal niet over. Dat komt doordat ze vinden dat 't niveau in die vakken te laag is;)


    To live would be an awfully big adventure

    Je mag in 1 van die 3 onvoldoende staan als je voor 1 van die andere vakken een 7 of hoger staat. Dan pikken ze 1 punt daar vanaf en plakken dat bij het vak waar je onvoldoende staat.(nerd)
    Tenminste, dat is wat ik over examens gehoord heb. xD

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 16:22 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is met het examen van 2013, want volgend jaar gaat de nieuwe fase in. Tenminste, dat denk ik hoor.


    Life is hard and then we die

    Je mag volgens mij bij een van die drie vakken een 5 staan? Ten minste, ik moet in 2012 ook examen doen, en zo heeft mijn mentor het uitgelegd.


    Destroy what destroys you.

    Reassurance schreef:
    Woon je in Nederland of in België? :'D
    Nederland. In België hebben ze geen eens VWO. Hier heb je ASO, TSO, KSO en BSO en daarin zijn allemaal richtingen in onderverdeeld. :'D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 17:24 ]


    Only losers can act the way you do

    Volgens mij is het zo dat, in Nederland althans, dat je niet lager dan een 5 voor een van die drie mag scoren. dus als je bijvoorbeeld een 5 voor wiskunde hebt moeten Nederlands en Engels wel per se voldoendes zijn. En ook zak je met een 4 voor een van de drie. Maar ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn mijn wiskundeleraar zo iets. Maar ja, ik doe pas eindexamen voor VWO in 2013 xD


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Maserati schreef:
    Vanaf 2012 wordt als het goed is inderdaad ingesteld, dat je geen onvoldoendes mag staan voor wiskunde, engels en nederlands.


    Inderdaad, dat zeiden mijn leraren ook ;)... al hoewel, ik dacht dat je op één van de drie een 5 mocht staan,maar ik lette niet goed op, dus dat is denk ik fout.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat meen je niet ;/?
    Ik háát wiskunde & ik snap het niet eens. Oké, ik heb nog laaaaang geen examens maar toch.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Rickjuh schreef:
    2012 is de wereld al vergaan, maak je geen zorgen.

    ik ben het zo zat dat iedereen het hier over gaat hebben.