• De stelling van vandaag luidt:
    Artiesten zouden meer tijd moeten maken voor signeersessie's

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ARtiesten moeten meer tijd maken voor zichzelf.

    ja ik zou wel eens een handtekening willen hebben van taylor swift.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Nee, ze hebben het ook druk met andere dingen. Wees blij dat ze concerten geven etc.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Argentinia schreef:
    Nee.
    Ze hebben al bijna geen tijd door al die concerten en fans en dan moeten ze dus nógmeer tijd vrij gaan maken voor signeersessies? Ze hebben toch al signeersessie's? Dan hoeft er niet meer tijd voor.


    Life is a beautiful struggle

    wunschen schreef:
    ARtiesten moeten meer tijd maken voor zichzelf.

    Ook oneens ze moeten idd meer tijd vrij maken voor zichzelf, het lijkt wel alsof ze geen eigen leven meer hebben! En ze vermaken ons toch? Is dat dan niet genoeg? Zij zijn ook mensen hoor! Zij verdienen ook een eigen leven!

    perleblanche schreef:
    tsja, weet ik eigenlijk niet. Ik kan me voorstellen dat een artiest helemaal gek wordt van al die gillende mensen die een krabbeltje willen. Wie zou er niet na een half uur klaar mee zijn?! Maar het blijven toch je fans en die moet je respecteren als artiest, zonder je fans ben je geen (grote) artiest. Twijfelgevalletje dus.


    I'll live every second like it is my last one <3

    perleblanche schreef:
    tsja, weet ik eigenlijk niet. Ik kan me voorstellen dat een artiest helemaal gek wordt van al die gillende mensen die een krabbeltje willen. Wie zou er niet na een half uur klaar mee zijn?! Maar het blijven toch je fans en die moet je respecteren als artiest, zonder je fans ben je geen (grote) artiest. Twijfelgevalletje dus.


    Ik twijfel ook. Het zou wel vet zijn als ze vaker en op meer verschillende (kleine) plaatsen komen, maar aan de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat het irritant druk kan zijn.
    Maar als je vaker signeert, komen de mensen misschien een beetje verspreid? Ik zou het echt niet weten!

    oneens

    ze moeten al zoveel fans vermaken methun concert's en muziek

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 18:53 ]


    Hallo

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 18:53 ]


    Hallo

    Eens


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    BLIND schreef:
    Dat ligt eraan hoe groot je bent als band. Als je echt de hele wereld over tourt heb je daar echt geen tijd voor.
    Maar als klein bandje kan je dat makkelijk doen (ik ken heel veel bands die na de show bij de merchandise staan en urenlang praten met iedereen).


    Save friends, you need them.

    bwah, ze hebben ook andere dingen te doen maar natuurlijk moeten ze zeker tijd maken voor de fans.daardoor zijn ze immers bekend