• Wie heeft dat hier? :3
    Want ik wil dat nemen volgende maand, samen met de Curve 8520 (kun je kopen bij de kijkshop enzo), maar ik hoor dat het internet heel traag is en dat het zich automatisch van je beltegoed afhaalt. Maar wat gebeurt er dan als je niet genoeg beltegoed hebt staan op het moment dat je blox afloopt? Want dat wil ik even van tevoren weten, haha.
    Een abonnement is te duur voor mij, dus begin daar maar niet over (cat)

    DUS:
    - Wie heeft het hier?
    - Is het traag?
    - Hoe bevalt het?
    - Hoe zit het met betalen?

    Help mij (krul)

    OPGELOST.

    Nu: Zal ik een witte of een zwarte curve nemen? :9~

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 19:27 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb een Curve 8520, maar dan met abo + KPN.
    Ik kan je wel vertellen dat, dat ding heel snel leeg is. En ohja, zodra je apps wil downloaden; bij help staat iets met appstore; die moet je downloaden :)


    Life is hard and then we die

    - Ik heb BlackBerry Curve wel! :'D
    - Nee, helemaal niet traag als je het mij vraagt.
    - Het bevalt wel, het typt lekker en het is handig! Alleen heeft het geen flits op de camera. ):
    - Ik heb een abo, maar mijn nicht heeft wel prepaid, en ze zeurt er nooit over.. Het hangt ervanaf wát je gebruikt op het internet. YouTube is bijvoorbeeld wel duur.

    Meer Informatie? Bel 0123456789.
    Oké, nee, just kidding. Stuur dan gewoon een pb ofzo, als je vragen hebt. :'D

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 19:01 ]


    We accept the love we think we deserve.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb een Curve 8520, maar dan met abo + KPN.
    Ik kan je wel vertellen dat, dat ding heel snel leeg is. En ohja, zodra je apps wil downloaden; bij help staat iets met appstore; die moet je downloaden :)


    Bij mij is ie niet snel leeg! o.O


    We accept the love we think we deserve.

    Ik denk dat als je niet genoeg beltegoed erop hebt staan dat het dan gewoon er niet op komt dan (krul)


    -

    Sawtooth schreef:
    (...)

    Bij mij is ie niet snel leeg! o.O
    Ik doe er maar drie dagen mee, dat vind ik weinig hoor XD


    Life is hard and then we die

    Poepjes, ik moet weten hoe dat zit met betalen van die blox en of het traag is (krul)

    maar bedankt voor de reacties :3 welke kleuren hebben jullie? ;D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sawtooth schreef:
    (...)

    Bij mij is ie niet snel leeg! o.O

    Hangt ervan af wat je ermee doet he ;p Ik zit bijv de hele dag op internet en whatsapp en alles dan issie snel leeg. Maar als ik er bijna niks mee doe dan kan ik er wel even mee (krul)


    -

    Voiceless schreef:
    Poepjes, ik moet weten hoe dat zit met betalen van die blox en of het traag is (krul)

    maar bedankt voor de reacties :3 welke kleuren hebben jullie? ;D

    Nee, ik vind het niet traag. Tenminste, van de Curve dan. Ik ken die Bloxx ofzo niet eens, moet ik even opzoeken dan haha.

    Ik heb zwart, met een leuk hoesje erbij gekocht :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Genius schreef:
    (...)
    Hangt ervan af wat je ermee doet he ;p Ik zit bijv de hele dag op internet en whatsapp en alles dan issie snel leeg. Maar als ik er bijna niks mee doe dan kan ik er wel even mee (krul)

    Ja, idd. Ik zit ook steeds op internet en dan is er na een dag maar één streepje ofzo weg.
    Soms, doe ik er een hele dag niks mee, behalve één keer bellen en dan blijft het gewoon vol hoor haha. Je moet dan bijv. ook je wifi uitzetten, en YouTube kost je ook veel batterij. Als je messenger online staat, vreet dat je batterij ook op (;


    We accept the love we think we deserve.

    Voiceless schreef:
    Poepjes, ik moet weten hoe dat zit met betalen van die blox en of het traag is (krul)

    maar bedankt voor de reacties :3 welke kleuren hebben jullie? ;D
    Black (:


    Life is hard and then we die

    Sawtooth schreef:
    (...)
    Nee, ik vind het niet traag. Tenminste, van de Curve dan. Ik ken die Bloxx ofzo niet eens, moet ik even opzoeken dan haha.

    Ik heb zwart, met een leuk hoesje erbij gekocht :'D


    Als je dat wilt opzoeken, graag haha :'D

    Ik weet dat het tot juli gratis is, maar hoe het daarna zit.. Dat moet ik even weten. Als je dan gewoon met die bloxx van €12,50 kunt doen, is 16 april de eerste BB die ik zie van mij (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Als je dat wilt opzoeken, graag haha :'D

    Ik weet dat het tot juli gratis is, maar hoe het daarna zit.. Dat moet ik even weten. Als je dan gewoon met die bloxx van €12,50 kunt doen, is 16 april de eerste BB die ik zie van mij (krul)

    Och nou, Blox is wel leuk hoor, maar Curve is wel vééél leuker, vind ik.

    Ik heb het opgezocht maar ik wist niet welke provider je dan gebruikt?


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    (...)
    Och nou, Blox is wel leuk hoor, maar Curve is wel vééél leuker, vind ik.

    Ik heb het opgezocht maar ik wist niet welke provider je dan gebruikt?


    Vodafone, daar is een BB blox :'D en dan heb je internet en zo.
    Maar ik neem sowieso een Curve, blox is geen model. Maar op de site staat:

    Wat gebeurt er als ik niet voldoende tegoed heb voor de prepaid BlackBerry Blox?
    Als er onvoldoende tegoed is kun je geen gebruik maken van de prepaid BlackBerry diensten zoals e-mail, ping, internet. Als je weer opwaardeert en voldoende tegoed hebt kun je weer gebruik maken. Je hoeft je dan niet opnieuw aan te melden voor de dienst omdat je automatisch blijft aangemeld tot je actief deactiveert.

    Dus ik heb de info eigenlijk al, maar toch bedankt <3 :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'