• Ik ben op zoek naar geschikte karakters voor in mijn nieuwe story Crashed. Dit is de inleiding van mijn nieuwe story:

    Een aantal mensen overleven een neerstorting van het vliegtuig waar ze in zaten. Ze landen op een onbekend eiland dat al bewoond lijkt te zijn. Ze leren van de bevolking hoe te overleven op het eiland. De mensen van het vliegtuig krijgen ruzie. De ene helft wil graag terug en de andere helft niet. Broers, zussen, moeders, vader, neefjes en nichtjes enzovoort krijgen steeds meer ruzie, want natuurlijk willen ze hun familieleden mee terug nemen. Kunnen ze een oplossing bedenken? Maar als nog blijkt dat een groot deel van de overlevende mensen ruzie krijgt met de inboorlingen van het eiland loopt het al helemaal uit de hand.

    Als je je opgeeft wil ik graag dit weten:

    Hele naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Baan: (gaat het personage nog naar school dan zet je: Scholier, maar dan moet je er bij zetten of die naar de basisschool gaat of naar het middelbaar en wat voor opleiding ;))

    Voor mij maakt het niet uit welke leeftijd, oma's, opa's, broertjes, zusjes, ouderen, volwassenen, jongeren, kleuters, peuters en zelfs baby's zijn welkom. Ik kies er Max. 15 uit. Ik wil het liefst niet alleen meisjes zien!!! :P

    Ps: Ik heb max 10 gewone personen nodig en max 5 andere personen. Die andere personen zijn mensen die afstandelijk doen van de andere mensen. Succes!

    Ik heb nu nog 5 andere personen nodig, als je je voor die wilt aanmelden zet je een * achter de naam. Kga er zelf ook een doen, maar dat is nog niet het teken dat ik beter ben dan jullie(lol)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 21:40 ]

    Hele naam: Evelyn Watson
    Leeftijd: 17
    Karakter: Creatief, meelevend, bedachtzaam, grappig, af en toe wat snel jaloers, teruggetrokken, wordt niet snel boos, maar als ze wel boos wordt dan is ze dat ook écht.
    Uiterlijk (+foto): Foto
    Baan: Gaat nog naar de middelbare school, en zit in 6 vwo.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 21:04 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Mag ik er 2 doen???

    DemonDesires schreef:
    Mag ik er 2 doen???


    tuurlijk mag je er 2 doen.

    Hele naam: Demy Mary Crystall
    Leeftijd: 13
    Karakter: Lief betrouwbaar,slim aardig,grappig is bang voor slangen en vuur
    Uiterlijk (+foto): http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/album1369nd4.jpg
    Baan: Scholier opleiding zang en zorgt nu voor dr Baby broertje van 1 jaar omdat dr ouders dood gingen bij het vliegtuig (gaat het personage nog naar school dan zet je: Scholier, maar dan moet je er bij zetten of die naar de basisschool gaat of naar het middelbaar en wat voor opleiding )

    Hele naam: Mitchell Jackson Crystall
    Leeftijd: 1 jaar
    Karakter: Speelt graag,maakt neiuwe vriendjes en is bang in het donker en voor spinnen en heeft een hekel aan Barbies
    Uiterlijk (+foto): http://www.onzegroep.com/drielinginfo/tips%20&%20ervaringen/1-2spelen/images/speelkleed001.jpg
    Baan: Hij zit nog thuis hij is een baby van 1 xD (gaat het personage nog naar school dan zet je: Scholier, maar dan moet je er bij zetten of die naar de basisschool gaat of naar het middelbaar en wat voor opleiding )

    Naam:Jeremy Scott *
    Leeftijd: 23
    Karakter: eigenwijs, kan niet tegen zijn verlies, sfeermaker, kan niet tegen meelopers, leidersfiguur, intelligent, party animal, sportief
    Uiterlijk: gespierd, brede schouders, normale lengte
    Baan: Derdejaars student Engels en Frans, studentenjob als barman

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 13:31 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hele naam: Celin Lands
    Leeftijd: 12
    Karakter: Celin is gek op spannende dingen en vind naar de stad gaan ook leuk. Ze is een keer naar de kapper geweest en heeft haar haar toen iets te kort laten knippen.
    Uiterlijk (+foto):foto Celin heeft kort blond haar en blauwe ogen. soms loopt ze met een haarband op. En ze draagt paarse of rode kleren
    School:HAVO/VWO 1ste klas

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 16:01 ]

    Hele naam: Merte Amberlyn Bitoria (maar wordt meestal gewoon Merte genoemd)
    Leeftijd: 23
    Karakter: Lief, aardig tegen de meeste mensen, kan soms bazig overkomen maar bedoelt het niet zo, heeft droge humor.
    Uiterlijk (+foto): Merte Amberlyn Bitoria: lichtbruin haar, glanzende blauwe ogen en een slank figuur.
    Baan: Werkt in een modeboetiek van haar moeder.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 16:14 ]


    Hele naam: Lillith Night
    Leeftijd: 19 jaar
    Karakter: Lillith is een rustig meisje met een passie voor muziek, luisterd ze het niet dan maakt ze het wel of anders heeft ze wel wat in haar hoofd, ze kan stil en in zichzelf zijn maar als ze de omgeving uitendelijk kent is ze heel gezellig, leeft om op te treden dat geeft haar een heerlijk gevoel
    Uiterlijk (+foto): http://www.quizlet.nl/foto.php?id=169875
    Baan: Muzikante (zang en bass) die een tijdje gelede haar debuut maakte en onderweg was voor haar eerste tour samen met haar 3 beste vrienden die haar band vormde.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 16:16 ]


    A Noble was Born in Chaos

    Hele naam: Marc van fluiting
    Leeftijd: 32
    Karakter: Marc is een druktemaker hij moet bezig zijn is en is dan ook de hele dag aan het lopen en rennen hij is als de dood voor spinnen als hij een spin ziet valt hij flauw.
    Uiterlijk: Foto onderin
    Baan: Kok in een restaurant dat 2 michelin sterren heeft maar is vroeger danser geweest op het Eurovisie Songfestival heeft onder andere gedanst voor Belgie, Portugal, Rusland, Slovenie en Spanje in 2011 gaat hij misschien meedoen maar dan met zingen voor Roemenie


    http://marctenboden.hyves.nl/album/24165996/Vrienden/K0mbgJ2X/fotos/724521417/0/7G3b/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo


    Mijn geheim is geheim

    Hele naam: Nikita van Dal
    Leeftijd: 23
    Karakter: Nikita is een koppige maar behulpzame vrouw. Ze staat altijd voor een ander klaar maar als er dus een ruzie uitbreekt staat zij vooraan te schreeuwen om haar zin te krijgen. Als er mensen in nood zijn is ze ook altijd als eerste om te helpen. Nikita is dus ook een beetje een haantje-de-voorste. Ze is niet bang om haar eigen leven te geven om andere mensen te redden of om zichzelf op te offeren.
    Uiterlijk (+foto): Klik
    Op de foto is ze slank maar in mijn gedachte is ze wel een beetje klein en dik ^^ Ze komt uit indonesie en heeft een heel zwaar accent ^^
    Baan: Nikita is analiste (ze neemt bloed af bij mensen en doet dan onderzoek ^^ ) en heeft voor de lol een krantenbaantje.


    .

    Hele naam: Jared Vischer
    Leeftijd: 21
    Karakter: Hij is betrouwbaar kan te zien overleven. Hij is aardig voor andere. Soms is hij te stil.. Hij kan goed boos worden. Hij haat mensen die alles weten echt bedweters dat haat hij, en arrogante mensen..
    Uiterlijk http://perfectnika.files.wordpress.com/2008/04/jared-leto.jpg Hij is lang heeft een sixpack half lang zwart haar blauwe ogen.
    Baan: Hij is chefkok hij kan heel goed koken en heeft al zijn papieren.

    Over: Jared komt uit een groot gezin maar daar heeft hij geen contact meer mee. Hij heeft geen vriendin en hij heeft wel een hond Max.
    Hij is een rustig persoon en houd wel van lol maken.. Als hij werkt heeft hij de grootste lol maar kan ook streng wezen! Hij praat niet over zijn familie dat wilt hij niet.
    En als je over zijn familie begint word hij pissig en trekt hij zich zich snel terug.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hele naam: Jessy McCourtney*
    Leeftijd: 8
    Karakter: Afstandelijk, snel bang, stil,
    Uiterlijk (+foto): http://img160.imageshack.us/i/sanne8xw.jpg/bruin haar en bruine ogen
    Baan: Scholiere van de basisschool

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 13:26 ]

    hele naam:kay verschraegen
    leeftijd :13
    karakter:euh mak me snel zorgen help iedereen als er iest is.
    uiterlijk:bruin glanzend haar met bruin groene ogen.
    baan :scholier en zit op piva voor stewardess te worden

    .

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 15:31 ]


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Hele naam: Serena Amely Sol.
    Leeftijd: 16.
    Karakter: hulpvaardig, aardig, lief, spontaan, altijd goed gezind.
    Uiterlijk (+foto): 92028815
    Baan: AcroComplex.


    I wanna be the reason of your smile.