• Ik heb een tijdje geleden iets gedaan waardoor ik er op school niet echt bijhoor. De meeste zijn het allang vergeten maar sommige ook niet. Er zijn 2 jongens die me nog steeds daarmee pesten. De laatste tijd zeggen ze niet veel en laat eentje me eigenlijk met rust. Maar die andere die kijkt me altijd aan als ik hem voorbij loopt of als hij me voorbij loopt. Hij kijkt me ook de hele tijd aan als ik voor mijn kluisje sta en zit te fluisteren met die andere jongen terwijl hij me telkens aankijkt. Hij doet alsof hij me niet aankijkt maar hallo ik heb ogen! Het is echt super irritant en het liefst zou ik hem een klap in zijn gezicht geven. Ok, het is gebeurd en ik vond het leuk om te doen. Als je daar problemen mee hebt is dat jouwn zaak. Het begint me haast meer te ergeren dan dat hij me uitscheld. Waarom doet hij dat de hele tijd? Doet hij het omdat hij weet dat het me ergerd?

    Okay, now another pound; Ik vind een jongen leuk. Allemaal leuk en aardig zal je zeggen maar nu komen de problemen;
    -Hij is 2 jaar jonger (Ik ben 14 en hij 12)
    -Hij zit in de eerste
    -Hij vind me waarschijnlijk niet eens leuk
    En als klap op de vuurpijl;
    Hij is bezet!

    Een vriend van me gaf me twee keuzes;
    -Hem vergeten en iemand anders zoeken
    -Hem niet vergeten en iemand anders zoeken

    Votemoment...


    Queen of Hell is my name

    Point 1: Hoe meer je laat zien dat je er om geeft, hoe langer ze erover doorgaan, dat weet ik uit ervaring. Lach als hij weer eens staat te praten, en doe gewoon alsof het je geen bal kan schelen.

    Point 2: Hem vergeten, maar dat is niet zo makkelijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jeetje, pechvogel. 'K heb medelijden met je en die jongen is echt héél irritant bezig!


    Life´s shit, holy shit

    Negeren en vergeten.


    All was well.

    Reassurance schreef:
    Point 1: Hoe meer je laat zien dat je er om geeft, hoe langer ze erover doorgaan, dat weet ik uit ervaring. Lach als hij weer eens staat te praten, en doe gewoon alsof het je geen bal kan schelen.

    Point 2: Hem vergeten, maar dat is niet zo makkelijk.

    Helemaal right. _O_

    Reassurance schreef:
    Point 1: Hoe meer je laat zien dat je er om geeft, hoe langer ze erover doorgaan, dat weet ik uit ervaring. Lach als hij weer eens staat te praten, en doe gewoon alsof het je geen bal kan schelen.

    Point 2: Hem vergeten, maar dat is niet zo makkelijk.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    JBM schreef:
    Negeren en vergeten.


    None but ourselves can free our minds.

    Hem vergeten en iemand anders zoeken


    If you believe in yourself anything is possible

    1: Hem vragen: 'Is er iets?' Had ik ook eens. Zo'n Turks meisje staarde me de hele tijd aan (ik moest nablijven -.-) en zat te smoezen met een groepje. Dus ik m'n muziek uit doen en vragen wat er was. Stilte.

    2: Geen hand vol, maar een land vol :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Reassurance schreef:
    Point 1: Hoe meer je laat zien dat je er om geeft, hoe langer ze erover doorgaan, dat weet ik uit ervaring. Lach als hij weer eens staat te praten, en doe gewoon alsof het je geen bal kan schelen.

    Point 2: Hem vergeten, maar dat is niet zo makkelijk.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Reassurance schreef:
    Point 1: Hoe meer je laat zien dat je er om geeft, hoe langer ze erover doorgaan, dat weet ik uit ervaring. Lach als hij weer eens staat te praten, en doe gewoon alsof het je geen bal kan schelen.

    Point 2: Hem vergeten, maar dat is niet zo makkelijk.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.