• Waarom valt iedereen toch altijd op het bad boy type zoals Damon in vampire diaries. Sinds wanneer dromen meisjes niet meer over lieve en romantische jongens maar over duisteren, arrogante en slechte jongens? Just want to know


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Scheer niet iedereen over één kam, dank u.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Doe mij maar een lieve, romantische jongen hoor ^^ (beetje ontzettend cliché, maar wel de waarheid, haha!)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Ik weet niet waarom, maar dat trekt gewoon meer aan. Volgens mij ben ik de enige persoon die dat niet heeft.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Het heeft een soort vreemde aantrekkingskracht ofzo. Stiekem vind ik allebei de soorten leuk. Lieve en romantische jongens zijn de 'veilige weg', maar 'duistere' jongens hebben iets.. spannends denk ik.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik val niet voor bad boys,
    in mijn hoofd spelen zich alleen maar clichéverhaaltjes af :3


    wth.

    JoJudicious schreef:
    Scheer niet iedereen over één kam, dank u.


    Doe ik ook niet :) het viel me alleen de laatste tijd op dat het er best veel zijn, natuurlijk lang niet iedereen hoor :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    1 woord: Twilight 8D


    Life is hard and then we die

    Misschien omdat je dan juist een lieve kant wilt zien ofzo? Ik weet het niet precies, het is iets wat in je hoofd omgaat ofzo, I guess. :'D
    De bad boys hebben gewoon iets, maar ik vind ze alleen leuk in films/series. Verder moet ik ze niet hebben, haha. Dan heb ik liever mijn prins op het witte paard :'D


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Ik val altijd voor de schurken. En dan heb ik het niet over Twilight of Vampire dinges shit ._.
    Maar meestal pakken ze ook hotties voor die rollen.


    I live for the applause, you will die for it.

    PUKKELxDING schreef:
    1 woord: Twilight 8D

    Nee man, Twilight is uit (cat)

    Kom maar op met die actiefilms :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ninja schreef:
    Het heeft een soort vreemde aantrekkingskracht ofzo. Stiekem vind ik allebei de soorten leuk. Lieve en romantische jongens zijn de 'veilige weg', maar 'duistere' jongens hebben iets.. spannends denk ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    No bad guys, prince charming for me, please! :Y)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 17:15 ]


    All was well.

    Ik val al bijna mijn hele leven op buitenlandse jongens. Russisch, Spaans, Duits, Engels, Marokkaans. En nee dat doe ik niet expres. Ik val echt haast nooit op Nederlanders. Maar als ik iemand leuk vind, krijg ik meestal te horen dat 'ie uit een ander land komt, en dan weet ik dat van te voren niet. Dit heb ik vooral met Russen en Polen.

    Maar ik val niet speciaal op bad guys of good guys, ik val op smart guys. Dus slimme jongens.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Dat komt doordat de bad guy altijd degene is die niet gekozen mag worden volgens de regels. En alles wat niet volgens de regels is, is aantrekkelijker dan alles dat volgens het boekje gaat.
    Dat hebben veel mensen nou eenmaal:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Omdat Damon knapper is, maar ik val niet op duistere jongens, ik vind ze eng.


    None but ourselves can free our minds.