• Laat ik maar meteen beginnen. Sinds een klein poosje weet ik dat ik niet alleen op jongens val. Ik begon wat voor meisjes te voelen in de derde klas van de middelbare, dat is nu zo'n 2,5 jaar geleden. Daarna heb ik niet echt iets meer voor een jongen of meisje gevoeld. Totdat ik iemand van Twitter sprak.
    Het begon allemaal heel simpel, de gesprekken waren goed en lief en ik voelde me steeds meer op mijn gemak bij haar. We werden closer, en naarmate dat vorderde begon ik me langzaam af te vragen of ik iets voor haar voelde. Het is speciaal wat ik met haar heb, het voelt speciaal. Elke dag hebben we gepraat, op een dag zei ze dat ze me miste.. Voor mij zei het al genoeg, alleen durfde zei het niet toe te geven. Uiteindelijk is dat goed gekomen en heeft ze gezegd dat ze verliefd op me is en heb ik gezegd dat ik dat ook op haar ben. Alleen nu komt het probleem. We hebben al wel gefacetimed een paar keer, maar we willen elkaar ontmoeten en zien. We zitten allebei met school, en zij werkt ook nog eens op zaterdag. De enige optie blijft dan de zondag. Dat is onze enige vrije dag.
    En nu is het zo dat ze niet uit de kast is tegenover haar ouders. Ze durft ze het niet te vertellen omdat ze denkt dat ze dan teleurgesteld in haar zijn.
    Ze wil het wel gaan doen, alleen ze kan geen geschikt moment vinden. Weten jullie hier misschien raad mee? En hoe ik dat het beste op kan lossen met dat afspreken? Want we willen het allebei zo graag. Ik wil bij haar kunnen zijn.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Voordat ik uit de kast kwam was ik echt héél bang voor hun reactie, maar achteraf gezien had ik het veel eerder moeten doen. Ze waren er heel positief over.
    Zelfs als ze slecht reageren, is het beter dan dat stiekeme gedoe en dat bedrukte gevoel van dat grote geheim waar je mee rond loopt en verborgen moet houden.
    Verder weet ik niet hoever jullie van elkaar wonen natuurlijk.
    Maar je kan gewoon samen eens naar de film gaan ofso, daar vinden ouders niets vreemd aan geloof ik^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    En een goed moment is het nooit, dus roep gewoon iedereen samen en vertel hen dat je hen iets moet vertellen waar je al een tijdje mee in de knoop ligt.
    Zeg dat je het heel moeilijk vind om te vertellen en dat je hoopt dat ze het begrijpen. Een beter manier of moment is er helaas niet.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Mij lijkt het makkelijker om uit de kast te komen als je vriend en vriendin hebt omdat je dan kan zeggen: 'ja, mijn vriend(in) komt morgen langs.' Maar dat is nu niet het geval. Ik denk dat ze het gewoon moet vertellen. Haar ouders bij elkaar roepen als ze in een goede bui zijn en dan vertellen. Ooit moet het er toch van komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Diaval schreef:
    Voordat ik uit de kast kwam was ik echt héél bang voor hun reactie, maar achteraf gezien had ik het veel eerder moeten doen. Ze waren er heel positief over.
    Zelfs als ze slecht reageren, is het beter dan dat stiekeme gedoe en dat bedrukte gevoel van dat grote geheim waar je mee rond loopt en verborgen moet houden.
    Verder weet ik niet hoever jullie van elkaar wonen natuurlijk.
    Maar je kan gewoon samen eens naar de film gaan ofso, daar vinden ouders niets vreemd aan geloof ik^^


    Zelf hou ik ook niet van dat stiekeme gedoe, het liefst zou ik mee willen gaan naar haar ouders en het dan vertellen.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician