• rustig maar, ik ben niet zwanger.

    maar een aantal meisjes van school wel.
    Dit jaar zijn er 2 bevallen en er zijn er 3 zwanger.

    degene die bevallen zijn waren 15 & 18
    &
    degene die zwanger zijn zijn 14, 15 & 16.

    Is dit bij jullie op school ook zo erg?

    Niet dat ik weet.
    Volgens mij is er bij ons niemand zwanger, op wat leraressen na.


    I am an idiot, I move.

    Ik had een klasgenoot die dacht dat ze zwanger was, en ik ken een meisje dat abortus heeft gepleegd.
    Verder niemand geloof ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, niemand is zwamger bij ons. Er word wel gezegd dat iemand zwanger was, maar na 9 maanden was er niets gebeurd dus nu denkt iedereen dat ze een abortus liet doen O_o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Woow, nee bij ons zat er vorig jaar eentje in het examen jaar en die is na haar examens bevallen. Maar zo erg wajoo! :o


    -

    bij mij is er ditjaar 1tje bevallen die was 15..en vorig jaar was er ook 1tje 15..en die jongen van ditjaar is 21:|

    Ik ken wel een meisje dat op dr 15e zwanger werd, die is nu 16 en moet in september bevallen. En ken een aantal mensen die abortus hebben gedaan op hun 17e en 16e. Maar niemand op school.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nooit gehoord van condooms, de pil en andere voorbehoedsmiddelen ofzo? Daarbij vind ik die leeftijden zelfs al veel te jong om het te doen, laat staan om zwanger te worden. :'DD

    Uhm, nee. 0. Mijn school is nogal christelijk, het zou niet erg geapprecieerd worden moest er iemand zwanger zijn. Er zijn wel 4 leerkrachten bevallen dit trimester. :'D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 17:34 ]


    Only losers can act the way you do

    Bij ons is er geloof ik één iemand zwanger,
    de hele school weet ervan
    Maar nu is ze geloof ik klaar met haar exames, en gaat ze dus dit jaar van school af.


    wth.

    Niet dat ik weet. Bij ons alleen wel heel veel met leukemie ö
    maar ik heb nog geen een gehoord die zwanger is.


    Destroy what destroys you.

    Wij hadden vroeger op onze school één meisje dat zwanger was, toen zat ik net in het eerste en zij was 17 ofzo? Maar dat is alles, voor de rest is er nooit iemand zwanger geweest. :Y)


    All was well.

    Bij ons in de vierde die is nu net dus geslaagd voor haar exame maar die heeft een kind van anderhalf:|
    Ze is 16:|


    Ivar Oosterloo.

    Nee, gelukkig niet. Ik zal ze dan keihard uitlachen (sorry ._.) Maar is gewoon RETARDED.


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij ons word er een jongen van 16 vader.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Er wordt gezegd dat een oud klasgenoot van me zwanger is. Maar ik geloof dat niet.. Terwijl mijn bron vertrouwelijk is. Haar leven -mag haar níet-
    En verder niet dat ik weet bij ons op school.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, geen een.
    Wij zijn ofwel braaf ofwel veilig XD
    Maar de beste vriendin van mijn vriendje is wel zwanger. Zij is 19.


    Life is hard and then we die