• rustig maar, ik ben niet zwanger.

    maar een aantal meisjes van school wel.
    Dit jaar zijn er 2 bevallen en er zijn er 3 zwanger.

    degene die bevallen zijn waren 15 & 18
    &
    degene die zwanger zijn zijn 14, 15 & 16.

    Is dit bij jullie op school ook zo erg?

    Wij hebben ene kind op school en die heeft al 3 keer abortus laten plegen ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    leintje schreef:
    bij ons in de klas zat een meisje die is moeder van 2 kinderen(14),nog 1 die heeft een kind en is weer zwanger(15) en k heb er zelf 3(15)

    en dat was alleen nog maar onze klas klas =3

    Ik wil niet erg vervelend zijn maar het klinkt niet erg geloofwaardig. Een veertienjarig meisje moeder van twee kinderen en een vijftienjarig meisje moeder van drie kinderen? Men, hier kan ik echt hard om lachen ;'D


    your eyes are like stars in the night.

    Springbreak schreef:
    Wij hebben ene kind op school en die heeft al 3 keer abortus laten plegen ofzo.

    Srr da ik het zeg maar, over een slet gesproken :X

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 18:01 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Springbreak schreef:
    Wij hebben ene kind op school en die heeft al 3 keer abortus laten plegen ofzo.

    Omg, erg. Dank denk; Doe het dan gelijk veilig, dat bespaard je weer zo'n vreselijke ervaring.


    *~* Proud Luxury *~*

    Nee, niet dat ik het weet.
    Wow, dat is kei jong ö


    we've only said goodbye with words

    Niet dat ik weet :'D


    -

    Ja, bij ons op school is dat ook zo (:

    Brazilie schreef:
    (...)
    is het raar als ik dit niet geloof?
    je werd dus zwanger op je 12e.


    nee,k bedoel dat k 3 kinderen heb,1 van 10 maand en 2 van bijna 1 maand en volgende maand word 16 dus k was 14 toen k voor het eerst zwanger raakte,k bedoelde niet dat dat kind 3 is


    If you believe in yourself anything is possible

    Ja, op mijn school was het redelijk 'normaal' om al zo vroeg zwanger te worden. En op één van de andere scholen waar ik zat hadden ze zelfs een speciale afdeling om kinderen op te vangen, omdat zoveel meisjes een kind hadden. ö


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik wil niet erg vervelend zijn maar het klinkt niet erg geloofwaardig. Een veertienjarig meisje moeder van twee kinderen en een vijftienjarig meisje moeder van drie kinderen? Men, hier kan ik echt hard om lachen ;'D


    en bij ons op school is dat nog redelijk normaal hoor,je wil niet weten hoeveel tienermoeders er rond lopen,sommige weten ook niet wie de vader is ofzo dat kan k teminste wel zeggen want k ben sinds vanmiddag weer met hem samen


    If you believe in yourself anything is possible

    Bij mij was er vorig jaar iemand zwanger, ze was 16 geloof ik. x'D


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Nee, deze school niet. Bij mijn vorige school was iemand van een jaar of 15/16 zwanger. Ze zat twee of drie klassen hoger dan ik. Ik ben echt nog niet van plan zwanger te raken, ik kan echt niet met kinderen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons niemand.


    If we had not a soul, music would have created it.

    leintje schreef:
    (...)

    nee,k bedoel dat k 3 kinderen heb,1 van 10 maand en 2 van bijna 1 maand en volgende maand word 16 dus k was 14 toen k voor het eerst zwanger raakte,k bedoelde niet dat dat kind 3 is

    dat snap ik. heb je foto's?

    @brazilië

    k heb 2 hele mooie van m'n zwangerschap van de laatste 2&m'n dochtertje maar k weet niet zeker of ze in m'n fotoboek staan,de rest zet k wel weer op m'n laptop als m'n camera vol is

    ze staan inmiddels in m'n fotoboek

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 18:35 ]


    If you believe in yourself anything is possible