• alleen naar buiten te gaan. Vooral in de avond, als het bijvoorbeeld donker is. Het is heel moeilijk uit te leggen, maar als ik bijvoorbeeld over straat loop kijk ik heel vaak om me heen, en bij elk geluidje word ik helemaal spastisch. Er was laatst ook een groepje jongens in de avond op de weg naar mijn vriendin's huis. Omdat ik er niet langs wou, ben ik helemaal omgelopen, terwijl ze gewoon bij mij om de hoek woont. Het is niet dat ik bang was van die jongens, maar je hoort gewoon heel vaak verhalen van verkrachtingen, ontvoeringen etc. Zelfs toen het middag was, en er was gewoon een vrouw met haar baby, durfde ik er ook zo'n beetje niet langs te lopen.
    Ik word langzamerhand een beetje gek van mezelf D:
    Iemand tips waardoor ik niet zo spastisch word en zodat ik gewoon op straat durf te lopen? D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Probeer het eerst eens met een groepje vrienden? En later 3 vriendinnen, dan 2, etc?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 14:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je moet gewoon recht vooruit blijven kijken en ga anders muziek luisteren? Dan hoor je al die geluidjes ook niet.


    Smiling but close to tears.

    Vraag of er een vriend of vriendin met je meegaat:S
    misschien kan je steeds grotere rondjes gaan lopen in een buurt die je goed kent. Waar je de mensen beter kent. Dan kom je misschien onbewudt bij het onbekende, en ga je er vanzelf aan wennen...

    succes!


    The grass is not always greener on the other side

    Hehe, dat heb ik ook. Ik vermijd de straat. :Y) Maar weetje, als ik alleen moet rondlopen dan vind ik het niet zo erg. Gewoon doorlopen en nergens aandacht aan schenken.


    All was well.

    Je hoort alleen maar verhalen over verkrachtingen enzo, omdat dát juist nieuws is. Het valt reuze mee met dat, Het lijkt alleen maar veel omdat het in het nieuws voor komt.
    Succes <3


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Soms heb ik dat ook, maar als er dan een groepje of iets staat ga ik met mijn mobiel kloten en muziek luisteren. Misschien helpt dat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merte schreef:
    Soms heb ik dat ook, maar als er dan een groepje of iets staat ga ik met mijn mobiel kloten en muziek luisteren. Misschien helpt dat?


    Ja, dat is inderdaad een goed idee. :) Dan ben je ergens mee bezig en je laat zien dat je een telefoon bij hebt, mensen durven dan minder snel lastig te doen.


    x

    Anders geef je je op voor een zelfverdedigingscursus voor meisjes.
    Dat hadden wij op school, heeft mij best wel geholpen =)
    En met je mobiel kloten is idd een van de tips. Vooral als je doet of je belt, dan durven ze meestal niks te doen omdat je dan heel snel om hulp kunt roepen.
    En anders zorg je er gewoon voor dat je een vriendin aan de lijn hebt. Dan kan je nog echt om hulp roepen ook :P
    Ik hoop dat de angstigheid snel voorbij is. Ik weet hoe ongelofelijk vervelend dat is.


    Write down what you can not say

    DevilQueen schreef:
    Je hoort alleen maar verhalen over verkrachtingen enzo, omdat dát juist nieuws is. Het valt reuze mee met dat, Het lijkt alleen maar veel omdat het in het nieuws voor komt.
    Succes <3

    Idd, het gebeurd heel weinig.
    Als je bedenkt dat bijvoorbeeld 1 iemand op een middelbare school het heeft gehad. dan is dat minimaal 1 op de 800 [we hebben grote school, maar k heb geen idee hoeveel leerlingen]
    Maar zover ik weet was er 2 jaar geleden 1 iemand op onze school die werd verkracht. en voor de rest jaaaren niet.
    Dus dan is het niet een 1 op de 800
    maar 1 op de 5000
    De kans is klein, heeel klein =)


    Write down what you can not say

    Met een paar vrienden lopen
    (K)


    Food.

    Imley schreef:
    (...)

    Ja, dat is inderdaad een goed idee. :) Dan ben je ergens mee bezig en je laat zien dat je een telefoon bij hebt, mensen durven dan minder snel lastig te doen.

    Haha, echt? Well, Thank you! Ik vind het in ieder geval heel handig, want ik doe het altijd, en ze storen me niet. ^^ Of als ze dan wat schreeuwen, doe ik net of ik het niet hoor door mijn muziek. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als het donker is, durf ik alleen ook niet over straat te lopen. Zorg dat je altijd met een groepje bent. 2,3,4,5 mensen ofzo. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.