• Ik moet even me blijheid uiten over mn nieuwe telefoon! Vandaag heb ik me Samsung s2 neergelegd voor de s4! typen gaat makkelijker, quizletten gaat een stuk fijner. Ik heb de telefoon nog niet helemaal ontdekt maar ben er nu al erg blij mee.

    Dus om het nuttig te houden, wat voor telefoon hebben jullie?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    iPhone 5s
    doet t verder ook prima ^^


    It's high noon.

    Ik heb zo'n kei oude nokia. En een samsung s3030, zo'n schuifding. Geen smartphone dus.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fijn voor je!
    Sony Xperia SP. Behoorlijk tevreden mee, ik heb er alleen teveel opstaan, waardoor hij soms erg traag wordt. Ik kan er alleen niet meer vanaf halen, want ik heb het allemaal nodig. Ik heb laatst FB er vanaf gehaald, omdat hij gewoon zó traag werd (en ik gebruik het op mijn mobiel toch nauwelijks). Sindsdien heb ik eigen nog vrij weinig last van traagheid.


    Deep inside, I've never felt alive

    Samsung galaxy gio. Ik ga binnenkort een samsung galaxy s4 mini bestellen. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    iPhone 4 c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb ook een S4! Het is echt een geweldige telefoon ^^


    El Diablo.

    Ik heb een LG optimus. Best mooi ding (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Galaxy ace 2. Echt een rot ding.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Samsung S3.

    S3


    I live for the applause, you will die for it.

    iPhone 4S. Had een half jaar terug een supergoede aanbieding gezien. En heb toen mn fluttelefoontje vervangen voor deze :Y)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik kreeg deze bij mn abonnement ben er echt heel blij mee


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb ook een nieuwe sinds zaterdag! Ben er erg blij mee, namelijk de huawei ascend G6.

    Ik ben gestopt met het bezitten van een telefoon. Vond het overbodig.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Dezelfde.... en ik heb er niks anders dan ellende aan (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about