• vanmiddag gedaan. En daar zie je letterlijk het geld over de toonbank vliegen. we moesten een bijbel kopen en een rekenmachine. Maar een zo'n bijbel is boven de 20 euro en rekenmachines zijn vanaf 18.95. erg prijzig dus.....

    Duitslandx schreef:
    Boekengeld krijg je toch uiteindelijk terugbetaald van de overheid? Volgens mij dan :x

    Maar ik moet mijn boeken eerst nog inleven :Y) En daarna meteen bestellen, dan is dat maar weer gedaan :Y) Maar het is lomp, want ik krijg toch voor de meeste vakken dezelfde boeken terug, aangezien die voor de 5 en de 6e gelden qua onderwerpen enzo. Gewoon 2 leerjaren in een boek x'd.
    Ja, dat bleek dus ook met bio afgelopen jaar. Bleek dus dat ik me wb moest bewaren omdat daar alle opdrachten in stonden, en die had ik natuurlijk weer weggegooit. Heel handig dat ze dat van te voren ff melden:X

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 20:48 ]


    The grass is not always greener on the other side

    Paraguay schreef:
    Ik hoef ze nooit te bestellen, we moeten ze gewoon op school ophalen.


    The way we live, is the way we die

    moet ik nog steeds doen eigenlijk; o


    it's so empty living behind these castle walls

    SweetThing schreef:
    (...)Ja, dat bleek dus ook met bio afgelopen jaar. Bleek dus dat ik me wb moest bewaren omdat daar alle opdrachten in stonden, en die had ik natuurlijk weer weggegooit. Heel handig dat ze dat van te voren ff melden:X


    Omg, dat is echt dom dat ze dat niet gezegd hebben dan >.< Bij ons zeggen ze het best vaak x'd. Maarja, het staat ook best op de boeken zelf dat het ook voor de 6e is, dus dat is ook wel duidelijk (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.