• Hooi mensjes.
    Over een hele grote tijd is mijn beste vriendin jarig. En ze is een grote fan van Three Days Grace. Maar ik kan dus nergens een poster van hun vinden. En ik zou haar graag een poster schenken. Zelf kreeg ik een poster van Muse van haar.
    Dus heeft iemand enig idee waar ik er 1 kan kopen? Op internet lijkt me het makkelijkst, want ik woon in een saai plaatsje in Drenthe en daar kun je niks kopen.
    Ik heb nog even ge-googled, maar ik kan niks vinden. Een T-shirt is ook wel goed, maar toch het liefst een poster.
    Alvast bedankt, lieve mensjes


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Je kan ook een poster laten maken (:
    Maar dat is wel prijzig, geloof ik. Tenminste, als je een aardig formaatje wilt wel, ja.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Krylya schreef:
    Je kan ook een poster laten maken (:
    Maar dat is wel prijzig, geloof ik. Tenminste, als je een aardig formaatje wilt wel, ja.


    Dat lijkt mij ook aardig prijzig, maar ik denk dat ik dat misschien ga doen, als ik echt niks kan vinden.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ook ook in het o zo saaie Drenthe hoor, maar ik ben er trost op ;D. Marktplaats?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    THREE DAYS GRACE <3 nomnomnom. Ik heb hetzelfde probleem, merch van 3DG kun je nergens krijgen. Alleen van de officiele website, maar dat is weer met creditcard en shit. Je moet het denk ik zelf laten maken, heb ik ook gedaan met een shirt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien kan je een poster kopen op hun site. (:


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb geen idee.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ja op hun site moet je en creditcard hebben, maar ik bezit alleen over een Maestro kaart ding. xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Marktplaats lijkt mij wel geschrikt ervoor. En anders zou ik hem toch echt laten maken.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Krylya schreef:
    Je kan ook een poster laten maken (:
    Maar dat is wel prijzig, geloof ik. Tenminste, als je een aardig formaatje wilt wel, ja.

    Tenzei je iemand kent die een grafische opleiding doet waar je dingen kan laten bedrukken. Dan ist geloof ik gewoon een kwestie van flink wat stof vinden en op die school laten bedrukken. Maar je moet toevallig wel zulke mensen kennen. En anders: Large?


    No growth of the heart is ever a waste

    Large?


    Life is hard and then we die

    Die Large heeft niks van 3DG :/ Well, CDs en stuff.


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien Large?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Large heeft inderdaad niks. Wel Cd's en crap die er omheen hoort.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.