• Ja, Mijn pa vond me oud genoeg om mijn eerste flesje bier te mogen (met achtergedachte dat ik het supergoor zou vinden en het nooit meer zou drinken)En ik zo koppig ik ben zei dat ik het hele flesje bier wel op zou drinken, en dat heb ik geweten na mijn eerste slokje ging ik al haast over mijn nek. maarf ik moest het flesje opdrinken daarna ben ik over mijn nek gegaan van de smaak, ah bah. Ik drink dus nooit meer bier.

    Dit is eigenlijk een beetje hetzelfde als met een sigaret dat je moet roken om het dan zo vies te vinden en het nooit meer te doen.

    Ook wel eens zoiets gehad?

    Bier is lekker.
    als je het mengt met cola vind ik. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ja, haha met Irish coffee van mijn tante. Het begin was lekker, op het eind moest ik over mijn nek.


    SLOAN.

    Bij bier. Maar na een tijd raak je het gewend. Al drink ik het liever niet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee, ik vind bier juist lekker? :9~


    -

    Bier is het ranzigste ever! Ik moest ook eens een slokje proberen van mijn papa, en gatverdamme, dat is echt smérig o.O


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MakeBelieve schreef:
    Nee, ik vind bier juist lekker? :9~

    Rosébier is lekker.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Argentinia schreef:
    Bier is lekker.
    als je het mengt met cola vind ik. (krul)


    met cola wel ja. maar gewoon zo niet. vind misschien veranderd het nog ik had hetzelfde met sigaretten vond ik eerst ook supergoor en toen rookte ik opeens

    zo vies is het niet
    (flower)
    bier is lekker:9~


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind bier niet te zuipen. Bah. De geur alleen al.
    Tijdens een verjaardag van iemand heel lang geleden kregen we witlof en dat moesten we opeten uit respect. Nou, zo'n kerel rende naar de wc zo walgelijk dat ie het vond. Ik kreeg het ook moeilijk naar binnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    MakeBelieve schreef:
    Nee, ik vind bier juist lekker? :9~


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik hield van bier tot ik een dikke kater van hier tot aan Tokyo had en goed ziek er van ben geweest. Nu is zoete witte wijn mijn vriend bij het uitgaan (l)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Vroeger toen ik klein was mocht ik altijd met mijn vingertje in het bierglas van me vader, en dat dan vervolgens in mijn mond doen. Blijkbaar vinden kleine kinderen bitter lekker. Met name baby's. Nu vind ik bier ook echt heel erg smerig. Ik ben veel meer van de mixjes ; Malibu-Cola, of Barcardi Razz-Sinas:9~

    Jillz is ook lekker!!


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    Vroeger toen ik klein was mocht ik altijd met mijn vingertje in het bierglas van me vader, en dat dan vervolgens in mijn mond doen. Blijkbaar vinden kleine kinderen bitter lekker. Met name baby's. Nu vind ik bier ook echt heel erg smerig. Ik ben veel meer van de mixjes ; Malibu-Cola, of Barcardi Razz-Sinas:9~

    Jillz is ook lekker!!


    inderdaad. pas had ik een mix op. WOW.
    het was weel super veel verschillende alcohol waarschijnlijk was het ook aardig wat % want ik voelde het meteen.

    Eigenlijk nog nooit gedronken. Maar de geur vind ik al niet zo aantrekkelijk.