• Wij zijn dus joyce en rianne [JOYCELECTRO & pUnkchick] we hebbe dus same een account en al diejn blabla en we hebbe nog 1 rol nodig als de vriendin van georg.Omdat we meteen verder willen heeft de persoon die als eerste reageerd de rol.deze info hebben we nodig.Het is voor de stalker serie.
    *naam
    *leeftijd
    *karakter
    *likes
    *dislikes
    *plaatje
    *tekst

    Ik!


    *naam Annelies

    *leeftijd 17

    *karakter Lief, spontaan, bitchy, koppig

    *likes IceCream, Chocolade, Hello Kitty, Vrinden, Familie, Muziek

    *dislikes Mensen die denken 'het' te zijn, arrogante en irritante mensen, spineen en insecten

    *plaatje http://file041a.bebo.com/4/large/2008/04/20/13/2987738179a7504220416l.jpg

    *tekst

    Haaii ^^
    Mijn naam is Annelies en ik ben al 17 jaartjes lang op eze planeet. Nog niet lang geleden, excat een week was dé dag van m'n leven. Dan heeft Georg, jewetwel die stoere knapperd van Tokio Hotel, het met me aangevraagd! Vandaag, een week later, ben ik echt nogaltijd verrast, overdondert en blij tegelijk. Nou, zoals je ziet is mijn haar blond met verschillende kleurtjes in. Heb ik zelf gedaan ^^ and i'm proud of it you know. Nu, ik doe aan hiphop en streetdance en houd van Hello Kitty, IceCream, vrienden en Muziek. Maar, ik moet gaan want k moet mee met TH gaan shoppen.
    Ciaoz(H)

    Zeg je wel als ik de rol heb?

    Ik!

    Geef je effe de info ;]

    Laat je ook weten als de Quiz er is?