• Voor CKV moet ik een tekening op A3 formaat maken. Het moet om het schilderij 'de schreeuw' gaan, dus het moet iets zijn waar je van gaat schreeuwen.
    Nou, ik heb nog niks en dat ding moet morgen ingeleverd worden anders ga ik niet over.
    Ja, ik weet dat ik belachelijk laat ben, maar dat is altijd zo.

    Dus, iemand een idee? (baby)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Het masker van scream is op de schreeuw geïnspireerd misschien kan je dat masker tekenen XD dom idee -.-

    Haha, ken je dat schilderij niet? Van die engerd die met zijn handen op zijn hoofd staat te schreeuwen. Maak die na.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha, ken je dat schilderij niet? Van die engerd die met zijn handen op zijn hoofd staat te schreeuwen. Maak die na.


    Die van Van Gogh?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    je kan ook gwn jezelf maken die op een stoel staat te schreeuwen om een muis die je niet zag.(doeg)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Denmark schreef:
    (...)

    Die van Van Gogh?


    Kan best.


    Your make-up is terrible

    Maak een bloem met een gezicht
    die schreeuwt voor de sneeuw/de winter? :$

    *houdt heeel erg van bloemen*


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ja, leen mijn Bloedvlek. Het mooiste - en vrijwel enigste lol - schilderij dat ik heb gemaakt _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Gimme - gimme - gimme (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    klik


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Euh, ik heb dat schilderij de afgelopen weken tientallen keren gezien. Nee, ik hoef dat schilderij niet te tekenen.
    Ik moet een ventje tekenen die schreeuwt en de reden waarom hij schreeuwt. Het ventje heb ik al, de reden nog niet.


    I may not always be perfect, but I'll always try.