• Dit wil ik gewoon vertellen.:9~

    Amber had vandaag hockeytoernooi met school en ik en Rose hadden vrij.
    Het toernooi zou rond 3uur zijn afgelopen en dan zouden we erheen gaan. Rose en ik waren al in Rotterdam rond half 12 omdat haar vader ons anders niet kon brengen. Toen gingen we winkels kijken want ik moest nieuwe schoenen. Toen liepen er dus 2 hotties langs. Rose zo 'Die met dat zwarte is best wel lekker.' Ik zo: 'Nohhhhhh die andere.' (krul)
    Maaroke toen gingen we dus naar de Mac -2e keer deze week voor mij- en ik nam een happymeal en kreeg een hello kitty speeltje. Toen ging Amber mij bellen. Ze staat in mijn telefoon als Messilover.:9~
    En ging ze vragen waar we waren, dus ik uitleggen dat we bij de Mac waren en toen ging ze ook komen.
    & Rose en ik gingen die papiertjes invullen van: Ik wil naar het wk omdat...
    & ik had 1x ingevult omdat ik David villa dan kan zien en 1x omdat ik dan Fernando Torres kan zien, want hij is sexy, nu hij bruin haar heeft iets minder maar alsnog. haha.
    & toen gingen we naar de primark. Een winkel uit Amerika, en de enigste in Nederland.
    Toen had ik daar een paar schoenen gekocht, die Amber sexy vond, een witte zonnebril die ik sexy vond en zo'n oranje bril & toen ging ik met die oranje bril op terug naar de mac. En toen ging Amber iets eten.:9~
    Daarna ging ze ons naar de trein brengen en gingen Rose en ik naar huis. We hadden een kaartje gekocht die nieteens werd gecontroleerd. & We moesten een keer overstappen zonder dat we het wisten.
    & nu ben ik weer thuis, voila.
    Deze dag was leuk.:9~

    Hoe was jullie dag?

    Het lijkt een korte dag, maar we moesten dus heel de tijd heen en weer lopen en dat duurde echt lang haha.

    -- En dit is trouwens Amber:KLIK.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 18:24 ]


    Smiling but close to tears.

    :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil ook Rose & Amber en jou meeten. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik wil ook Rose & Amber en jou meeten. (nerd)

    Dat wil iedereen natuurlijk:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Alysse schreef:
    Ik wil ook Rose & Amber en jou meeten. (nerd)


    Ik owk ^^ Maar Rotterdam is te ver weg.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Aaah dat klinkt super leuk! Ik wil jullie ook zien.(baby)
    Ik heb vandaag alleen maar in de lounge set van Désirée gezeten met Dees en Laura in mijn bikini, en ben Breaking Dawn voor de tweede keer gaan lezen. En ik ben bruuuuuuinnnn.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Portugal schreef:
    (...)
    Dat wil iedereen natuurlijk:9~

    Rose, stop met die ego :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Rose, stop met die ego :'D

    Maar je kent me, dus je weet ook hoe ik over mezelf denk. Ik ben geweldig, dus waarom zou ik dat niet mogen delen met de wereld (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Maar je kent me, dus je weet ook hoe ik over mezelf denk. Ik ben geweldig, dus waarom zou ik dat niet mogen delen met de wereld (krul)

    Maar je valt in herhaling ;D


    Some people make the world special just by being in it

    Paraguay schreef:
    Aaah dat klinkt super leuk! Ik wil jullie ook zien.(baby)
    Ik heb vandaag alleen maar in de lounge set van Désirée gezeten met Dees en Laura in mijn bikini, en ben Breaking Dawn voor de tweede keer gaan lezen. En ik ben bruuuuuuinnnn.:9~


    Dan gaan we de volgende keer samen flowboarden. :9~
    Als ik van mijn stomme spierpijn af ben. -cry-
    dan ga ik weer met die schattige instructeur haha.
    En ik ben niet echt bruin geworden. ):
    nu ben je gewoon stiekem een neger. :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik wil jullie ook allemaal meeten, maar Rotterdam, dat is nog eens een stukkie weg. Als ik geld heb, dan kom ik :9~


    SLOAN.

    Alysse schreef:
    (...)
    Maar je valt in herhaling ;D

    Döh, want ik ben geweldig haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Döh, want ik ben geweldig haha. (krul)


    Zucht. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)

    Zucht. :'D

    Jij bent ook geweldig hoor, wij zijn samen geweldig. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    See me @ Rotterdam 2 Juli!


    All was well.

    Ik vond het echt grappig, haha. Gangsters (krul)
    Maar ik vind wel dat je me in je telefoon moet zetten als Justin Bieber, Sam!
    (nerd)


    Hope goes lost but never dies.