• De stelling van vandaag luidt:
    Festivals worden te duur

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Oneens, als je kan nagaan dat een gemiddelde artiest ongeveer 30 euro per kaartje kost. En dan bij een redelijk groot festival wel een stuk of 20 artiesten optreden. Zoals Lowlands, en dat kost 140 euro, dat vind ik niet veel, voor zo'n groot aantal artiesten :3


    SLOAN.

    Zeker mee eens. Powerfest kostte 70 euro per ticket en dat waren niet eens zo een hele bekende bands, laat staan dat het er veel waren. Belachelijk duur!


    x

    Crossroads schreef:
    Oneens, als je nagaan wat voor bands/artiesten er optreden en hoeveel, dan krijg je zeker waar voor je geld. Wel ben ik het er mee eens dat het voor veel niet te betalen is maar daar kan ik maar 1ding op zeggen:werken, sparen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oneens, ik ga morgen voor 25 euro naar de tmf awards. Dat is toch niet duur voor een festival waar 30 seconds to mars komen [a]?


    Live life like a raver.

    nerveus schreef:
    Ja, mee eens. :)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Oneens. Festivals als Rock Werchter wil iedereen heen en dan is het logisch dat de marktprijs omhoog gaat + er treden veel bekende zagers/bands op die ook geld moeten binnenkrijgen.


    All was well.

    So true! Groezrock for exemple; vroeger ging mijn broer er voor 40 à 50 euro heen, camping inbegrepen. Nu moet hij 70 euro betalen, en dan heeft hij nog geen campingticket (dacht ik). En de bands blijven hetzelfde..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Reassurance schreef:
    Eens.


    Just a simple "I love you" (:

    Ik ben het er helemaal mee eens, nou ja, als er echt goede bands komen kan het mischien nog maar ik bedoel , kom nou, 2.5 euro voor een drankje ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    Mee eens.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    eens!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    ik denk eens. maar ik ga nooit naar betaalde festivals... (in hilversum begint vanavond Alive, en dat is gratis)


    you were born original don't die as a copy

    oneens


    A woman's best make up is her smile

    Eens!
    Maar je krijgt er wel iets voor terug!
    x


    I am loyal because I'm simply raised that way.