• Vréselijk! Ik had vandaag 3 SO's van Engels, Frans en Duits. Ben dus urenlang bezig geweest met leren en het lukte maar niet! Gelukkig is het wel een beetje goed gekomen.
    Helaas hebben we geen regels meer die tegen zoveel SO's op een dag zijn. In de onderbouw mochten we maar 2 SO's.
    Hebben jullie die regels wel? =]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Joh, wij hebben der zo een keer 3 so's en een proefwerk gehad.

    ik heb morgen 3 so's!!!! aardrijkskunde, frans en bilogie.... de 3 k*t vakken op 1 dag!!! (huil)


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    @OHMY Op een dag? Ik heb het 1 keertje gehad, maar toen was ik ziek geweest en dan is het eigen schuld.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 21:03 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    waren daar ooit regels voor? Die wil k wel terug =]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb morgen 2SO's en als er al 2/3 SO's in de agenda staat dan zetten ze de volgende SO een dag later ofzo, snapje?


    Let us die young or let us live forever.

    reyon schreef:
    waren daar ooit regels voor? Die wil k wel terug =]
    Onderbouw wel x']


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wij hadden deze week 3 so's en een repetitie op een dag :S Dus dat is nog zwaarder.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wij hebben daar nooit een limiet gehad. Vanaf het eerste middelbaar al vaak 4/5 grote testen op een dag en dat is niet verbeterd met de jaren. Zit nu in het zesde en heb nog steeds zoveel testen. (:

    Wij hebben daar geen limiet op en dat zullen we ook nooit hebben. Daarbij heb ik, net zoals Jolien, vaak 4/5 grote testen op één dag. Ga je niet dood van. (':

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 21:08 ]


    Only losers can act the way you do

    Oh man, nu krijg ik het gevoel dat mijn school nog chill is xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    AtTheDisco schreef:
    Wij hebben daar nooit een limiet gehad. Vanaf het eerste middelbaar al vaak 4/5 grote testen op een dag en dat is niet verbeterd met de jaren. Zit nu in het zesde en heb nog steeds zoveel testen. (:


    Hetzelfde hier, behalve dan dat ik in het vijfde jaar zit.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wij mogen er 2, maximaal 3. tenzij het gewoon spreken enz is. Maar wij hebben toetsweken, en daarin moeten alle toetsen worden gegeven, tenzij er 2 zijn voor elk vak.


    SLOAN.

    Volgens mij mag je bij mij maar 2 of 1 Reps op 1 dag maar voor So's zijn geen regels.. -denk ik-

    Bij pww's hebben we 15 proefwerken in 1 week (':

    Ik had er vandaag 4. :/