• Ik zoek nu al sinds februari naar een filmpje van TH in Ahoy Rotterdam (23-02-10). Bill zwaaide namelijk naar mij en dat zou ik dol graag op film willen zien, gewoon als aandenken, en als jullie nu gaan zeggen dat het niet waar is, I don't care, ik weet wat ik weet dus. Maar goed, zouden jullie me daarbij willen helpen? Ik zoek echt bijna iedere week youtube af maar kan het niet vinden, ik weet namelijk niet meer tijdens welk nummer het was. Ik was zo overrompeld dat ik het helemaal kwijt ben. Maar misschien weet een van jullie dat nog en weet een filmpje waarin dat te zien is. Dus alsjeblieft, help mij met mijn zoektocht, ik ben jullie eeuwig dankbaar als ik er een filmpje van vind! <3

    als je een filmpje ziet van TH in Ahoy Rotterdam waarin Bill naar de zit plaatsen zwaait, dan is het het goede filmpje, we zaten namelijk heel dicht bij het podium, rechter kant.


    gevondengevondengevonden thank youu :'( <3
    Look: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=10nuw4p&s=6

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 13:26 ]


    -

    Ik was er niet bij, maar ik verveel me behoorlijk dus ik help wel even.


    Liefde is net zoals Japan. Het is groot.

    Bishojo schreef:
    Ik was er niet bij, maar ik verveel me behoorlijk dus ik help wel even.

    Dankje, als je een filmpje ziet van TH in Ahoy Rotterdam waarin Bill naar de zit plaatsen zwaait, dan is het het goede filmpje, we zaten namelijk heel dicht bij het podium :3


    -

    Weet je bij welk liedje het ongeveer was? Anders kunnen we zo het héle concert afzoeken ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    Weet je bij welk liedje het ongeveer was? Anders kunnen we zo het héle concert afzoeken ;x

    Nee ik heb echt geen idee meer, ik ben dat moment helemaal kwijt. Het enige wat is me herinner is dat hij super lief lachte en toen zwaaide (omdat ik ook zwaaide).


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Nee ik heb echt geen idee meer, ik ben dat moment helemaal kwijt. Het enige wat is me herinner is dat hij super lief lachte en toen zwaaide (omdat ik ook zwaaide).

    Oké, ik ga zoeken. En ik snap het, op zo'n moment vergeet je àlles om je heen ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Oké, ik ga zoeken. En ik snap het, op zo'n moment vergeet je àlles om je heen ;p

    Dankjewel <3


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Dankjewel <3

    Ik heb hier een filmpje waar hij zwaait, misschien is dit het?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Hmm, ik heb een aantal filmpjes opgeslagen die ik op youtube had gezien, dus ik zal kijken of hij er tussen zit.. maar je zat aan de rechterkant, is dat vanaf bill gezien rechter kant? of nou ja, tom of georg kant xD? dan weet ik zeker naar welke kant ik moet kijken/zoeken:$


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RescueMe schreef:
    Hmm, ik heb een aantal filmpjes opgeslagen die ik op youtube had gezien, dus ik zal kijken of hij er tussen zit.. maar je zat aan de rechterkant, is dat vanaf bill gezien rechter kant? of nou ja, tom of georg kant xD? dan weet ik zeker naar welke kant ik moet kijken/zoeken:$

    Georg's kant :3


    -

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Ik heb hier een filmpje waar hij zwaait, misschien is dit het?

    omfg dankje dankje dankje! :'(


    -

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    omfg dankje dankje dankje! :'(

    Meen je dit? ;D Wow, ik ben goed, hahaha. Enjoy it! ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Meen je dit? ;D Wow, ik ben goed, hahaha. Enjoy it! ;D

    Jij bent heeeel goed, focking hell ik ben zo blij nu! :'(


    -

    haha ik zie dat je hem al hebt...
    je ziet in het filmpje ook echt dat het naar jou/jullie is, want hij staat eerst even te kijken en zwaait dan pas..
    wel vet ^^(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Jij bent heeeel goed, focking hell ik ben zo blij nu! :'(

    Hahaha ;d je kan misschien uit dat filmpje een foto maken, net daar waar hij zwaait, en dan zetten: "Nanaaaa, Bill zwaaide lekker naar mij ;d"


    Life begins at the end of your comfort zone

    RescueMe schreef:
    haha ik zie dat je hem al hebt...
    je ziet in het filmpje ook echt dat het naar jou/jullie is, want hij staat eerst even te kijken en zwaait dan pas..
    wel vet ^^(H)

    Ja zeg maar, hij keek echt iedere keer dat hij daar kwam zoekend door het publiek dat daar zat, en opeens ging ik op mijn tenen staan (klein), keek hij vet lief en zwaaide hij! -dood-


    -