• hay^^



    Charel, we zullen je missen! <33

    Ik Bill&Tom Ik heb 3 quizjes over Bill en kga ernu 1 maken over tom en ikga nu de rollen verdelen kijk subiet maar... Ik schrijf ook erbij waarover het gaat jullie kennen mij misschien niet..

    ze heeft geen dik gat!!!! :@ Ik wel!!!

    Ik Bill&Tom Ik heb 3 quizjes over Bill en kga ernu 1 maken over tom en ikga nu de rollen verdelen kijk subiet maar... Ik schrijf ook erbij waarover het gaat jullie kennen mij misschien niet..

    Fijn, en dat moetten wij weten? x)


    Tanya is de beste.

    Ik Bill&Tom Ik heb 3 quizjes over Bill en kga ernu 1 maken over tom en ikga nu de rollen verdelen kijk subiet maar... Ik schrijf ook erbij waarover het gaat jullie kennen mij misschien niet..
    Ik zie subtiel reclame verschijnen -.-'

    Hahahaaa xD

    ze heeft geen dik gat!!!! :@ Ik wel!!!

    Nee, jullie hebben beiden poeperige poepjes ='D

    I'm the one with tha fat ass ><


    Tanya is de beste.

    ze heeft geen dik gat!!!! :@ Ik wel!!!
    echt wel! Knijp er maar in x'D

    (...)
    Nee, jullie hebben beiden poeperige poepjes ='D

    I'm the one with tha fat ass ><
    yeah right! ik kan jou door het sleutelgat trekken x'D

    OMG!!!!!!!!! Nu word ik echt kwaad he!!!! Als ge da nog 1 keer zegt in heel u leve krijgt ge u Tomposter NOOOITTT!! Begrepe? (A)

    *knijp knijp*


    Tanya is de beste.

    (...)yeah right! ik kan jou door het sleutelgat trekken x'D

    Dan zal je eerst het gat moetten groter maken :D


    Tanya is de beste.

    OMG!!!!!!!!! Nu word ik echt kwaad he!!!! Als ge da nog 1 keer zegt in heel u leve krijgt ge u Tomposter NOOOITTT!! Begrepe? (A)

    Oké; ik zwijg :X


    Tanya is de beste.

    (...)
    Dan zal je eerst het gat moetten groter maken :D
    ja idd!!!! wel 1cm groter x'D

    JEeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj, echt nooit he zelfs als hij bij u omhooghangt kom ik hem hale he ik meen het nog 1 keer als ik het kan hore / zien whatever!

    JEeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj, echt nooit he zelfs als hij bij u omhooghangt kom ik hem hale he ik meen het nog 1 keer als ik het kan hore / zien whatever!

    Das gemeen! :')


    Tanya is de beste.