• ..zat helemaal onder het bloed. Toen herinnerde ik me weer dat ik een hele erge bloedneus gekregen had en het er echt uitgutste enzo. Ik kan niet tegen bloed, dus toen ben ik tegen de vlakte gegaan. Ik weet dat het door de hooikoorts komt, maar vroeger had ik veel meer last van pijnlijke ogen en niezen, maar dat heb ik nu allemaal niet meer dus daar wil ik ook echt geen medicijnen meer voor.

    Wel krijg ik nu dus zowat weer iedere dag een bloedneus. Weet iemand van jullie wat je daar tegen kunt doen zonder iets van medicijnen? Van die trucjes ofzo die ervoor zorgen dat je geen bloedneus meer krijgt of dat je bloedneus heel snel ophoudt. Dit is pas de tweede dag dat het bezig is zegmaar. Dus het is pas net begonnen. Maar ik voel er niet veel voor om om de zoveel tijd onderuit te gaan, enkel omdat ik niet tegen bloed kan :'))..


    Wie du mir, so ich dir.

    poeh...
    ik zou t echt niet weten
    er ijs tegenaan houden? x)
    veel sterkte ermee


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik had vroeger bijna elke dag een bloedneus, maar de reden was niet echt gekend...Je kan er niet veel aan doen.
    Wat wel zou helpen, en dat klinkt gewoon smerig, is je adertjes van je neus laten toeschroeien bij de dokter.
    Het scheelde weinig of ik moest het laten doen, maar met ouder worden werd het minder ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    Ik had vroeger bijna elke dag een bloedneus, maar de reden was niet echt gekend...Je kan er niet veel aan doen.
    Wat wel zou helpen, en dat klinkt gewoon smerig, is je adertjes van je neus laten toeschroeien bij de dokter.
    Het scheelde weinig of ik moest het laten doen, maar met ouder worden werd het minder ^-^
    Ahh bah, dat klinkt zo eng x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is heel ranzig, maar je moet vaseline in je neus smeren. Daar komt bloed niet zo makkelijk doorheen. :Y)

    Fragile schreef:
    Het is heel ranzig, maar je moet vaseline in je neus smeren. Daar komt bloed niet zo makkelijk doorheen. :Y)
    Ooo gadver, dat klinkt ook al zo vies. Hahaha. Nou het stroomde er echt uit.. en ik stikte er bijna in toen ik mijn hoofd achterover sloeg. Ik weet niet of dat dan zo'n goed idee is :'DDDD maar ik zal het eens proberen hahahaa.


    Wie du mir, so ich dir.

    Awwww, arme Kirstje toch! Heb je je niet bezeerd? Ik ga altijd nét niet van m'n stokje :') Maar dat heb ik dus best vaak.. maar over het algemeen kan ik goed over bloed (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    echt heel vervelend, maar ik weet niks :$


    Don't serch to love, love will find you.

    Fragile schreef:
    Het is heel ranzig, maar je moet vaseline in je neus smeren. Daar komt bloed niet zo makkelijk doorheen. :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Exorcist schreef:
    Awwww, arme Kirstje toch! Heb je je niet bezeerd? Ik ga altijd nét niet van m'n stokje :') Maar dat heb ik dus best vaak.. maar over het algemeen kan ik goed over bloed (:
    Normaal val ik nooit flauw :'D. Nee alleen een beurze plek op mijn hoofd. Ben gelukkig met mijn hoofd op het tapijt gevallen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Normaal val ik nooit flauw :'D. Nee alleen een beurze plek op mijn hoofd. Ben gelukkig met mijn hoofd op het tapijt gevallen :Y).

    Gelukkig maar :'D Beeld je die knuffel op het station van Zwolle maar even in (cat)

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 13:16 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Adertjes in je neus dicht laten branden, dan stopt het echt helemaal.


    It's time to be happy again.

    Naar de dokter gaan en dan je adertjes dicht laten branden. Dan heb je er geen last meer van ;D


    Sometimes it's best not to care.

    Ieeeh Kirsten o.o

    Nee ik zou het echt niet weten, ik heb nooit bloedneuzen..

    Het begin klonk echt super creepy! Haha.
    Maar eh, geen idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmm.. Ik heb nooit last van bloedneuzen.
    Mijn broertje wel, maar die wacht totdat het overgaat -maar hij valt ook niet flauw-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.