• Ja dat vroeg ik me ineens even af. En dan bedoel ik niet alleen via bijvoorbeeld een smsje of msn, want dat gaat veel makkelijker, maar ook in het echt?

    Ik heb het zelf nog nooit gezegd, iemand wel ooit tegen mij, maar ik kreeg het mijn strot niet uit. Lekker awkward moment daar :')

    En jullie? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ElNino schreef:
    Ja (':


    None but ourselves can free our minds.

    Ik niet echt, als je love ya enzo niet meetelt.
    Nou ja, tegen m'n familie enzo.


    make cake, not war

    Neen, die zin komt er even moeilijk uit als 'sorry' ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Jep. Eens kijken, tegen wie allemaal..
    Oldriska, Kelly, Naimah, Simone, Susan, Latoya, Jessica, Masiha, Yasmine, Leonita, Fatih, Mo, Quincy, Rens (ik haat hem nu), Vinnie, Daniël, Leonardo, Marwan, Roy, enzovoort. Ja, dat zijn er heel wat, maar zij betekenen (behalve Rens dan) heel erg veel voor mij.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nee, eigenlijk niet, wel 'ik heb je graag' dat wel,of is dat ongeveer hetzelfde?

    Tegen mijn beste vriendinnen wel, dat zijn er 4. Tegen een jongen nog nooit, evenmin tegen een familielid. Ik vind het gewoon raar om het tegen een familielid te zeggen, en ik heb nog geen jongen gevonden waar ik het gemeend tegen zou kunnen zeggen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ja. Maar ik zeg dat soort dingen alleen als het recht uit mijn hart komt. Tegen mijn vriend heb ik het al gezegd, maar hij zei het als eerste.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja


    'All that shines turns to rust'

    één keer. Ofja, dat is dan die keer dat ik het meende.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 20:00 ]

    Ik heb het nog nooit gezegd wanneer ik het écht meen (:


    wth.

    umh ja toen ik ging verhuizen zei mijn vriendje tegen me : ga je me bellen en ik hou van je. Nou ik werd rood en zei: jij belt mij en ik nog meer van jou. maar ik ben zijn nummer kwijt lekker stom


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    nerveus schreef:
    Nooit face to face.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ja.
    tegen mijn exvriendje heel vaak..
    niet via msn,
    gewoon in zn gezicht !

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 20:12 ]

    nerveus schreef:
    Nooit face to face.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tegen mijn ouders en zus wel ja.
    Maar tegen een speciale jongen niet, nee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?