• Ja dat vroeg ik me ineens even af. En dan bedoel ik niet alleen via bijvoorbeeld een smsje of msn, want dat gaat veel makkelijker, maar ook in het echt?

    Ik heb het zelf nog nooit gezegd, iemand wel ooit tegen mij, maar ik kreeg het mijn strot niet uit. Lekker awkward moment daar :')

    En jullie? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    tegen mijn vriendje, waar ik nu langer dan een jaar mee heb.
    xxx

    alleen tegen mijn beste vriendin,
    maar niet echt tegen jongens
    like ik ben 13 :$


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Tegen m'n ouders (: Tegen m'n vader is het vaak 'ikke lief jou' xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja, Tegen Bas. Mijn vriend, En ik vond het niet moeilijk, Want het voelt bij Bas alsof ik hem al heel mijn leven ken terwijl het volgens mij 6 maanden is ofzo.
    Heb alles tegen hem verteld, Hij heeft alles tegen mij verteld over zijn leven tot ik kwam.
    En Ja, Ik heb dus al Ik hou van jou gezegt.
    28'03'10 <3.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Nee, nog nooit.


    hoi, jij bent leuk.

    Tegen m'n vriendje waarmee ik al iets van 14 maanden samen ben :') Ik zeg het heel vaak tegen 'm. Gewoon wanneer het eruit moet, zeg ik 't :') Dan moet ie ff weten hoeveel ik om 'm geef.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja. Al een paar keer.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    qua verliefdheid nog nooi ik heb te weinig lef :X

    Tegen mijn beste vrienden, en het persoon waar ik al een tijd verliefd op ben. <3

    Ik heb nog geen eens 'ik geef om je' of 'ik ben verliefd op je'gezecht. Laats staan ' ik hou van je'.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, tegen mijn vriendje, maar ik zei het pas wanneer ik ook echt zeker wist dat het 'houden van' was.

    Tegen vrienden en mijn ouders. (:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 19:03 ]

    nee. :')
    naja, nu kan ik het me niet bedenken :3

    maar misschien vast wel tegen mijn ouders :33

    LAInk schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook eerst met mijn jaar en bijna 9 maanden. Hopelijk mogen wij binnenkort ook 2,5 jaar zeggen ^^

    Ik hoop het ook! :)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.