• ..is doodgereden deze nacht. Echt wel erg, eigenlijk. -Oke, er bestaan ergere dingen, maar dan nog.- Want mijn nicht was er altijd mee bezig en nu heeft ze heel de nacht zitten huilen enzo. Het was zo een grijze kat, die vet duur is. -niet dat dat nu uitmaakt, maar ik weet niet hoe zo een kattensoort heet- Maar in ieder geval,ik vind dat echt altijd vet erg als ik een dode kat ofzo zie. ;x


    Some people make the world special just by being in it

    Aww, dat is gewoon zielig. Eerst was er bij ons in de buurt een kat gewoon neergeschoten. Door een of andere gestoorde kerel.

    achh.
    dat is echt zielig.
    ik kan er nooit tegen als ik overgereden dieren zie.


    Smiling but close to tears.

    Vitae schreef:
    Aww, dat is gewoon zielig. Eerst was er bij ons in de buurt een kat gewoon neergeschoten. Door een of andere gestoorde kerel.

    Neergeschoten? Komaan, dat doe je toch niet.


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Neergeschoten? Komaan, dat doe je toch niet.

    Schijnbaar wel, die eigenaars kwamen zo aan de deur: "Hebben jullie een kat? Zo ja, niet buiten laten rondlopen want die van ons is neergeschoten.."

    Ze verdenken onze buurman omdat hij een voliere met allemaal zeldzame vogeltjes heeft.

    Vitae schreef:
    (...)
    Schijnbaar wel, die eigenaars kwamen zo aan de deur: "Hebben jullie een kat? Zo ja, niet buiten laten rondlopen want die van ons is neergeschoten.."

    Ze verdenken onze buurman omdat hij een voliere met allemaal zeldzame vogeltjes heeft.


    Hm, en dan is iedereen boos op hem en heeft hij helemaal niets gedaan :'D Ghahah, nja.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind dat zo zielig he ;o Echt ik hoop dat het mijn kat nooit gebeurt, anders ga ik ook zó hard huilen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.