• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:21 ]

    Hahaha, oh wat een prachtig stukje heb je geschreven!

    Ik denk dat men ook wel doorheeft dat het nogal stompzinnig is. Ik bedoel, wij weten toch ook dat er wel een paar dunne Amerikanen zijn (':


    Felix

    Hihi, je hebt inderdaad gelijk. Maar ja, boeien, wij hebben vast ook veel vooroordelen over hen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Hihi, je hebt inderdaad gelijk. Maar ja, boeien, wij hebben vast ook veel vooroordelen over hen.

    Das waar, maar toch ging ik even plat toen ik nadacht hoe het er uit zou zien :'D

    Ik vind onze vooroordelen wel leuk, zo word ik graag bekeken *O*


    -

    JackyDaniels schreef:
    Ik vind onze vooroordelen wel leuk, zo word ik graag bekeken *O*


    Big girls cry when their hearts are breaking

    haha, dat valt wel mee hoor xD De Amerikanen die ik spreek hebben wel door dat dat hetzelfde is als dat alle Fransen mimespelers met baguettes zouden zijn.


    Alis volat propriis

    Geweldig. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat lijkt mij best wel koddig als iedereen echt zo in molentjes zou wonen. :'D
    Maar wij hebben ook wel vooroordelen hoor. Sommigen moeten niets van Duitsland weten omdat ze denken dat die allemaal voor Hitler zijn. Die vind ik persoonlijk wel erg.


    Let the Night embrace you

    Ik haat het dat heel veel toeristen alleen naar Amsterdam komen om wiet te roken, paddo's te eten (ofwatjedaarookmeedoet) en vervolgens uit ramen te springen, denkend dat ze kunnen vliegen.

    Komt behoorlijk sneu over.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik pas bij geen 1 van die vooroordelen :(

    maar wel geniaal stukje ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ze denken vooral aan het wiet. -ervaring-


    SLOAN.

    ja, en amerikanen gaan allemaal surfen op de california beach terwijl ze een in de spa tonnen fastfood zitten eten, en wij belgen eten allemaal friet en chocolade, zijn saai en vriendelijk en hebben een totaal onwerkbare regereing. jeej!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    ja, en amerikanen gaan allemaal surfen op de california beach terwijl ze een in de spa tonnen fastfood zitten eten, en wij belgen eten allemaal friet en chocolade, zijn saai en vriendelijk en hebben een totaal onwerkbare regereing. jeej!

    Dat jullie vriendelijk zijn en een totaal onwerkbare regering hebben is toch gewoon waar? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha, Sevda, Geniaal _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    http://en.wikipedia.org/wiki/Kinder_Surprise#Prohibition_on_sale_or_import_into_the_United_States

    En wapens zijn wel legaal.

    Wat.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 9:39 ]