• Als je niet in geesten/helderziendheid en alles wat er mee te maken heeft. Kom dan niet af dat het 'shit' is wat ik vertel (:
    Mijn moeder is al toen ze een tiener was, bezig met helderziendheid. Zelf heb ik op het gebied van geesten al heel wat mee gemaakt, gezien en gehoord. Maar ik weet, dat er in mijn kamer 'iemand' zit. Vriendinnen van mij, die komen slapen, die zien haar ook in de nacht, die zien telkens een klein meisje met donker haar en een wit nacht kleedje. Nu is mijn mama met de overbuur gaan vragen, het is al een oudere mens. Misschien dat die er dus meer van afwist, wie die persoon kon zijn. Begon hij te vertellen, dat er vroeger, hier nog een ander huis stond. Die hadden een klein meisje, 3 jaar met de naam 'simoneke' dat dus in dat huis is gestorven. Na dat het meisje gestorven was, hebben ze een nieuwe dochter gekregen die 'simone' noemt en nu nog steeds in leven is. [/waarschijnlijk is het al een oud mensje].
    Maar toen ik dit hoorden kreeg ik echt een shock -mijn overbuur ook- Gewoon omdat ik eindelijk weet, wie er in mijn kamer zit. En ik heb nu zo hard de neiging, om Simone te gaan opzoeken. Gewoon, omdat zei misschien meer weet over 'Simoneke' omdat ik daar nu echt nog veel nieuwsgieriger achter ben geworden.
    -Sorry, moest ik even meedelen.-

    Je hebt mij er nu ook ontzettend nieuwsgierig naar gemaakt. o_o Maar wel fijn dat je eindelijk weet wie dat eigenlijk was. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dat vind ik eng. Ö


    Some people make the world special just by being in it

    JoJudicious schreef:
    Je hebt mij er nu ook ontzettend nieuwsgierig naar gemaakt. o_o Maar wel fijn dat je eindelijk weet wie dat eigenlijk was. :'3

    Dat verklaart waarschijnlijk ook ineens, waarom er op Zolder nog allemaal speelgoed voor kleine kindjes te vinden was en een oud wiegje o.o

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 18:56 ]

    Het wordt afgeraden om geesten op te roepen over het algemeen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Begrijpelijk. Zo zou ik ook denken hoor. Dat heb je daar gewoon sterk de neiging toe. Het enige wat ik dan niet weet, is hoe moet je dan naar die Simone toe gaan?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Volksfeind schreef:
    Het wordt afgeraden om geesten op te roepen over het algemeen.

    Ja, dat weet ik ook. Mijn moeder heeft heel veel kennis over die geesten. En ik heb haar ook nooit opgeroepen (:

    Denmark schreef:
    Begrijpelijk. Zo zou ik ook denken hoor. Dat heb je daar gewoon sterk de neiging toe. Het enige wat ik dan niet weet, is hoe moet je dan naar die Simone toe gaan?

    Mnja, dat weet ik dus ook niet o.o Maar ik betwijfel of ze er zelf ook iets over weet, omdat ze geboren is, na dat het eerste kind gestorven is.

    wunschen schreef:
    (...)
    Dat verklaart waarschijnlijk ook ineens, waarom er op Zolder nog allemaal speelgoed voor kleine kindjes te vinden was en een oud wiegje o.o

    Ik wil nu echt meer weten. o_o Dus eis ik, zodra je meer weet, mij het ook laat weten! :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dat klinkt echt freaky. Ik heb gehoord dat als je gewoon zegt: ''Ga weg!'' Dat ze dan weggaan. Tenminste, als je wilt dat dit meisje weggaat.


    *insert philosophical cringe expression here*

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik wil nu echt meer weten. o_o Dus eis ik, zodra je meer weet, mij het ook laat weten! :'D

    Ik hoop dat ik ooit iets meer te weten ga komen. Ik weet wel dat ze nu in mijn kamer zit om mij te beschermen. [/ze heeft ooit eens werkelijk een vriendin uit mijn kamer geduwd en ik stond toen werkelijk met grote ogen te kijken omdat ik niet snapte waarom ze niet de kamer kon binnen komen omdat ze telkens echt naar achter werd geduwd].
    Maar ik laat het je weten, zodra ik iets meer weet ;o

    Caithlyn schreef:
    Dat klinkt echt freaky. Ik heb gehoord dat als je gewoon zegt: ''Ga weg!'' Dat ze dan weggaan. Tenminste, als je wilt dat dit meisje weggaat.

    Hahah, ja dat is ook wel zo :'D Maar ik heb er geen last van, ze is er volgens mijn moeder om mij te beschermen [mijn mama kan met geesten communiceren]

    wunschen schreef:
    (...)
    Ik hoop dat ik ooit iets meer te weten ga komen. Ik weet wel dat ze nu in mijn kamer zit om mij te beschermen. [/ze heeft ooit eens werkelijk een vriendin uit mijn kamer geduwd en ik stond toen werkelijk met grote ogen te kijken omdat ik niet snapte waarom ze niet de kamer kon binnen komen omdat ze telkens echt naar achter werd geduwd].
    Maar ik laat het je weten, zodra ik iets meer weet ;o

    Uh, dat is eng. o.o


    All was well.

    wunschen schreef:
    (...)
    Hahah, ja dat is ook wel zo :'D Maar ik heb er geen last van, ze is er volgens mijn moeder om mij te beschermen [mijn mama kan met geesten communiceren]

    Dat klinkt dan toch wel spannend. Ga je het wel vertellen als je meer over haar weet?:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kwil je best gelove maar ik kom dn tg eerst is bij jou slpn (nerd) vind het nogal raar om een geest te kunne zien o_O in films ja, maa rin het echtö? rared xD anyway ben blij vr je dat je het weet wie ze is..ook al vind ik het raar en wt ongeloofwaardig..mijn mening x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    omg creepy. o_o


    It's not the same without you.