• How His Passion Faded Away ~Fernando Torres

    De pas achttienjarige Alexandra Roos woont al jaren met haar familie naast één van de nieuwe stadiums van Zuid- Afrika waar het WK van 2010 gehouden word. Zelf is ze niet bepaald een fan van het voetbal en haat het dat het stadium vlakbij haar gehouden word vanwege al het lawaai die de fans maken. Alexandra en haar familie verhuren kamers. En het is extra druk rond het WK. Vele fans van allerlei mensen komen naar hun huis toe en overnachten daar. Alexandra helpt met het schoonmaken en het koken. Omdat anders haar moeder het te druk zou hebben. Een paar dagen voor het WK gaat er weer eens iemand weg, op weg naar het stadium waar hij moet zijn. Het lijkt haar een gewone fan. Maar het blijkt de lang verloren voetballer Fernando uit Spanje te zijn. Hij is al jaren verdwenen. Alexandra weet dat niet. Maar ze komt erachter doordat hij een dagboek heeft achtergelaten in de kamer. En hij verteld zijn verhaal. Hoe hij is verbannen. Hoe hij is weggelopen om achter zijn grote liefde aan te gaan. Hoe hij daarna is vernederd en achtergelaten. En hoe hij zijn comeback wil gaan maken bij het WK 2010. Alexandra voelt zich samen met hem. Ze voelt zich zoals hij zich heeft gevoeld. En heeft de neiging hem op te zoeken en zijn comeback te zien maken.


    Fernando Torres en Cristiano Ronaldo zijn bezet.

    Ik zoek nog de volgende rollen:
    Een aantal vriendinnetjes van voetballers
    Zoon van Spaanse coach

    En voorderest mag je zelf wat bedenken!


    Rollen die al bezet zijn:
    1. Beste vriendin van Alex&owner van Villa: Italie
    2. Verloofde van Ronaldo: Portugal
    3. Dochter coach van Spanje: Captivity
    4. Owner van Navas&vriendin van Alex: VivaEspana
    5. Owner van Pershoofd: Pershoofd
    6. Docter coach van Spanje: SOUNDTRACK
    7. Vriendin van Ramos: Santo
    8. Vriendin van Forlán: Joker

    De rest doe ik later, omdat ik zo gemeen ben


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk + Foto:
    Karakter:
    Hobby's:
    Familie:
    Verliefd/Relatie:
    Extra:


    Thank you.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 17:49 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    YEAH (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oh, wacht, Italie, ik vergat jou Villa te geven xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Oh, wacht, Italie, ik vergat jou Villa te geven xD


    Jeej (krul)

    Edit: Haha owner (krul)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 20:32 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik ben vergeetachtig in heet weer. Maar het eerste hoofdstuk staat er.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Italie schreef:
    (...)

    Jeej (krul)

    Edit: Haha owner (krul)


    owner klinkt alsof jij een Villa hebt xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    owner klinkt alsof jij een Villa hebt xD


    Haha Inderdaad (krul)
    Ik wil gewoon beide, Een villa en David Villa :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    (...)

    Haha Inderdaad (krul)
    Ik wil gewoon beide, Een villa en David Villa :9~


    Dat is niet zo moeilijk, wanneer je David hebt. Hij heeft wel een villa lijkt mij xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Pershoofd jongeee! You know who :9~

    Naam: Sophie de Laváettè.
    Uiterlijk + Foto: Sophie Heeft lang golvend blond haar en heeft een slang vrouwelijk postuur en een normale tint.
    Karakter: Begripvol, een doorzetter en medelevend.
    Hobby's: Voetbal - Paardrijden en Hockey.
    Familie: Twee tweeling zusjes; Sara en Sicilia.
    Verliefd/Relatie: Verliefd op Robin van Persie.
    Extra: Sophie heeft een crush op Robin van Persie en doet alsof ze dat niet is, maar stiekem vind ze hem enorm knap en heeft ze vlinders. Hij ook voor haar maar ook hij laat het niet merken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Thank you ^^ Ik zomenteen nog een paar rollen bekend maken. Ik moet eerst nog 1 of twee meer rollen...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ga je wel snel verder :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik ben al bezig ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Naam: Manou
    Uiterlijk + Foto: Manou heeft kort bruin haar, meestal doet ze er niks mee en valt het vanzelf een beetje wild. ze heeft donkerbruine ogen waar ze nooit make-up omheen doet. verder is ze niet erg groot en heeft niet zoals veel meisjes mooie vrolijke vormen. maar dat komt waarschijnlijk omdat ze pas vijftien is en erg klein is.
    Karakter: Manou is degene die altijd weet wat haar punt is, niemand kan haar van haar standpunt of mening afkrijgen. Manou is zeer zeker van zichzelf, ze maakt zich geen zorgen over haar uiterlijk. ze vind zichzelf niet knap maar uiterlijk telt voor haar niet, ze is meer een jongens-achtig meisje. ze houdt van vies worden, sporten, brutaal zijn, dingen die haar vriendinnen nooit zouden doen. Manou is erg populair en dat weet ze zelf maar al te goed, ze pest graag mensen die haar irriteren of mensen die ze gewoon niet mag. iedereen ziet haar zo'n beetje als leider en daar geniet ze van, Manou commandeert ook vaak mensen en laat al helemaal niet over zich heen lopen. mensen moeten bij Manou geen verkeerde dingen zeggen of ze krijgen meteen een hele hoop scheldwoorden naar hun kop gesmeten. toch heeft Manou iets waarom iedereen met haar bevriend wil zijn, ze is bijvoorbeeld wel heel aardig als ze je mag en is ook erg beschermelijk. ze laat haar vriendinnen ook nooit stikken en ze doet er alles aan om een beetje populair te blijven. Manou is een echte werker en vechter voor alles wat ze heeft en kan krijgen.
    Hobby's: vooral veel buiten met vriendinnen zijn, survivallen, de stoere meid uithangen, gitaar spelen.
    Familie: Manou is een van de dochters van de coach, ze heeft geen contact meer met haar moeder maar wel met haar vader. ze is de dochter die altijd met haar vader mee is omdat ze erg van voetbal houdt. ze is ook nooit mee om naar de jongens te kijken, meer omdat ze van het schelden en het voetbal houdt.
    Verliefd/Relatie: Manou is niet zo bezig met relaties, ze is daar in tegen ook niet verliefd en vooral niet bezig met jongens. veel jongens proberen wel wat met Manou te krijgen, ze flirten vaak met haar maar niemand blijkt goed genoeg voor haar te zijn.
    Extra: Manou draagt altijd een klein kettinkje, met daar een open klapbaar hartje in. daar zit een foto van haar moeder in, ze mist haar verschrikkelijk veel en zou zonder dat hartje niet wisten wie haar moeder was.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 15:40 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankjewel, ik ga vandaag alle rollen bekend maken. Maar ik ga iedereen een rol geven, maar of het de rol is die je verwachtte, moet je maar afwachten.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Maak de rollen bekend jungee.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    jonguuuh, ik wil de rollen weten (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking