• How His Passion Faded Away ~Fernando Torres

    De pas achttienjarige Alexandra Roos woont al jaren met haar familie naast één van de nieuwe stadiums van Zuid- Afrika waar het WK van 2010 gehouden word. Zelf is ze niet bepaald een fan van het voetbal en haat het dat het stadium vlakbij haar gehouden word vanwege al het lawaai die de fans maken. Alexandra en haar familie verhuren kamers. En het is extra druk rond het WK. Vele fans van allerlei mensen komen naar hun huis toe en overnachten daar. Alexandra helpt met het schoonmaken en het koken. Omdat anders haar moeder het te druk zou hebben. Een paar dagen voor het WK gaat er weer eens iemand weg, op weg naar het stadium waar hij moet zijn. Het lijkt haar een gewone fan. Maar het blijkt de lang verloren voetballer Fernando uit Spanje te zijn. Hij is al jaren verdwenen. Alexandra weet dat niet. Maar ze komt erachter doordat hij een dagboek heeft achtergelaten in de kamer. En hij verteld zijn verhaal. Hoe hij is verbannen. Hoe hij is weggelopen om achter zijn grote liefde aan te gaan. Hoe hij daarna is vernederd en achtergelaten. En hoe hij zijn comeback wil gaan maken bij het WK 2010. Alexandra voelt zich samen met hem. Ze voelt zich zoals hij zich heeft gevoeld. En heeft de neiging hem op te zoeken en zijn comeback te zien maken.


    Fernando Torres en Cristiano Ronaldo zijn bezet.

    Ik zoek nog de volgende rollen:
    Een aantal vriendinnetjes van voetballers
    Zoon van Spaanse coach

    En voorderest mag je zelf wat bedenken!


    Rollen die al bezet zijn:
    1. Beste vriendin van Alex&owner van Villa: Italie
    2. Verloofde van Ronaldo: Portugal
    3. Dochter coach van Spanje: Captivity
    4. Owner van Navas&vriendin van Alex: VivaEspana
    5. Owner van Pershoofd: Pershoofd
    6. Docter coach van Spanje: SOUNDTRACK
    7. Vriendin van Ramos: Santo
    8. Vriendin van Forlán: Joker

    De rest doe ik later, omdat ik zo gemeen ben


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk + Foto:
    Karakter:
    Hobby's:
    Familie:
    Verliefd/Relatie:
    Extra:


    Thank you.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 17:49 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Italie schreef:
    (...)
    Laat me raden, vriendin florán ?
    Nee hoor :X *kuch*


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)Nee hoor :X *kuch*

    Haha :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Joker schreef:
    Nog rol nodig, ofzeau? D:


    Vul maar in ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Naam: Sammi 'Sam'
    Uiterlijk + Foto: Sammi.
    Karakter: Speels, lief/aardig, ongeduldig, eigenwijs, is heel goed te vertrouwen, komt voor anderen op.
    Hobby's: Sport, maar vooral voetbal.
    Familie: Sammi's ouders zijn beide overleden. Ze was erg close met haar broer Neil. Hij beschermde haar dan ook vaak tegen andere mensen die Sammi wel eens lastig vielen op straat. Toen Sammy Diego leerde kennen was Neil niet meer nodig. Diego nam zijn taak over om Sammi te beschermen. Hierdoor kregen Diego en Neil herrie and such. Sammi vertrok mee naar Uruguay met Diego. Een paar jaar later hebben ze elkaar weer gesproken met z'n drieën en is het goed gekomen. Al mogen Neil en Diego elkaar nog steeds niet.
    Verliefd/Relatie: Relatie met Diego Forlán.
    Extra: /


    I live for the applause, you will die for it.

    Zijn er nog rollen ?:9~
    Zoja;
    Naam: Lindsey
    Uiterlijk + Foto: lichtblonde haren en een lichte huid. Ze heeft heldere ogen die ze van haar oma heeft geërft. Ze lijkt niet op een Spaanse maar dat komt omdat haar moeder Belgisch is. Foto
    Karakter:Rustig, bezorgt, fantasierijk
    Hobby's: Dansen, tekenen
    Familie: Lindsey heeft een doodnormale familie, haar moeder is huisvrouw en haar vader is advocaat. Haar broer speelt amateurvoetbal, daardoor is Lindsey ik in de voetbalwereld terecht gekomen.
    Verliefd/Relatie: Verloofd met Sergio Ramos
    Extra: Ze zijn net verloofd en Lindsey is zwanger van hem, maar dat weet Sergio nog niet.


    The soul needs autumn.

    Thx voor de rol :D

    xx

    Sure. Vul maar in. Ik ga wel mooi jullie erin werven. xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Vriendin Maarten Stekelenburg, mag dat?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Riddikulus schreef:
    Vriendin Maarten Stekelenburg, mag dat?


    Sure


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Okay, eerst douchen, eten, babybezoek en dn vul ik in x]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Awesum, thanks voor de rol c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Awesum, thanks voor de rol c:


    ^^ Nu moet je nog 27 hoofdstukken lezen xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    En nu moet Sandra snel verder schrijven (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Denmark schreef:
    (...)

    ^^ Nu moet je nog 27 hoofdstukken lezen xD
    haha ja, ben al bij deel 10 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    (...)haha ja, ben al bij deel 10 8D


    Haha. Ik was al een poosje bezig toevallig xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.