• How His Passion Faded Away ~Fernando Torres

    De pas achttienjarige Alexandra Roos woont al jaren met haar familie naast één van de nieuwe stadiums van Zuid- Afrika waar het WK van 2010 gehouden word. Zelf is ze niet bepaald een fan van het voetbal en haat het dat het stadium vlakbij haar gehouden word vanwege al het lawaai die de fans maken. Alexandra en haar familie verhuren kamers. En het is extra druk rond het WK. Vele fans van allerlei mensen komen naar hun huis toe en overnachten daar. Alexandra helpt met het schoonmaken en het koken. Omdat anders haar moeder het te druk zou hebben. Een paar dagen voor het WK gaat er weer eens iemand weg, op weg naar het stadium waar hij moet zijn. Het lijkt haar een gewone fan. Maar het blijkt de lang verloren voetballer Fernando uit Spanje te zijn. Hij is al jaren verdwenen. Alexandra weet dat niet. Maar ze komt erachter doordat hij een dagboek heeft achtergelaten in de kamer. En hij verteld zijn verhaal. Hoe hij is verbannen. Hoe hij is weggelopen om achter zijn grote liefde aan te gaan. Hoe hij daarna is vernederd en achtergelaten. En hoe hij zijn comeback wil gaan maken bij het WK 2010. Alexandra voelt zich samen met hem. Ze voelt zich zoals hij zich heeft gevoeld. En heeft de neiging hem op te zoeken en zijn comeback te zien maken.


    Fernando Torres en Cristiano Ronaldo zijn bezet.

    Ik zoek nog de volgende rollen:
    Een aantal vriendinnetjes van voetballers
    Zoon van Spaanse coach

    En voorderest mag je zelf wat bedenken!


    Rollen die al bezet zijn:
    1. Beste vriendin van Alex&owner van Villa: Italie
    2. Verloofde van Ronaldo: Portugal
    3. Dochter coach van Spanje: Captivity
    4. Owner van Navas&vriendin van Alex: VivaEspana
    5. Owner van Pershoofd: Pershoofd
    6. Docter coach van Spanje: SOUNDTRACK
    7. Vriendin van Ramos: Santo
    8. Vriendin van Forlán: Joker

    De rest doe ik later, omdat ik zo gemeen ben


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk + Foto:
    Karakter:
    Hobby's:
    Familie:
    Verliefd/Relatie:
    Extra:


    Thank you.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 17:49 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Jongeee, ik ga eerst het hoofstuk afschrijven, en daarna ga ik de rollen bekend maken ^^
    Jeej.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    En ze staan er ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    JAJAJAAJAJAJAJAJA
    dankje
    dankje
    dankje
    -kust je voeten-
    oké nee dat dan nog net niet
    maar bedankt _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gehe, dankje! Ontzettend bedankt voor de rol!
    <3


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ik weet niet of dit mag, maar mag ik er nog een invullen? -puuppyeyes-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    No Thanks ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    S0UNDTRACK schreef:
    ik weet niet of dit mag, maar mag ik er nog een invullen? -puuppyeyes-


    Ach van mij mag het. Ik verveel me toch, en ik schrijf aan mijn verhaal. Omg, aan het einde van de dag, staan er een miljoen hoofdstukkenn...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Daaaankjeeeee! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Uuuhh, zoon van de coach van denk, denk, hmm van, portugese team ofzo??

    Naam: David en dan die achternaam van die coach xD wat ben ik tog weer slecht...
    Uiterlijk + Foto: half lang zwart haar en bruin/zwarte ogen en nee, geen foto. hij is best lang, 1.83 meter en heeft schoenmaat 43
    Karakter: Hij verliest snel zijn gedult. en geeft snel op bij dingen die niet lukken. hij is best sociaal maar heeft een grote ego. en is best bijdehand. en kan iedereen om zijn vinger winden, meisjes, zijn ouders, vrienden ect.
    Hobby's: Voetballen, Meisjes,
    Familie: een pa, die hem dwingt om te gaan prof voetballen maar zelf wilt hij dat niet. En zijn moeder is gestorven toen hij 3 was.
    Verliefd/Relatie: Nope. is een echte player player
    Extra: Hij rookt en zijn pa wilt laten zien hoe leuk betaalt voetbal is en neemt hem dus mee naar het wk, maar hij gaat alleen maar feesten samen met zijn (verkeerde) vrienden die hij daar maakt...

    maar je meot zelf maar ff kijken of je het gebruikt en anders maakt en blabla,

    weetje ik verveel me dood....


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Oh bedankt ^^ :)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    zoon van de coach
    Naam: Chase
    Uiterlijk + Foto: Chase heeft bruin wild haar, hij heeft mooie sprekende blauwe ogen waar de meiden zeker voor willen vallen. hij is 1.80 meter lang en redelijk gespierd met natuurlijk een six-pack onder zijn stoere t-shirten zitten.
    Karakter: Chase is een lieve jongen, met diep van binnen een hart van goud. maar toch is hij iemand die alles doet wat god verboden heeft, hij probeert van alles uit en en heeft al vele vriendinnetjes gehad. meestal meer voor even en dan dumpt hij ze, hij is erg populair en heeft ook veel vrienden. Chase is wel heel erg vriendelijk en ook een slimme jongen, Chase is wel een verschrikkelijke slijmbal behalve bij zijn vader. hij heeft werkelijk altijd ruzie met hem, omdat hij niet naar voetbal wil gaan kijken en zich liever met zijn eigen leven bezig houdt. Chase kan het allemaal niet schelen, en hij straalt ook een nonchalante houding uit. Chase heeft ook al vaak ruzie gehad met de voetballers uit zijn vaders team, hun vinden hem arrogant. hij vind hen arrogant. zo simpel
    Hobby's: met meiden omgaan, uitgaan
    Familie: kijk bij mijn andere lijstje
    Verliefd/Relatie: het is een echte player dus veel vriendinnetjes heeft hij niet.
    Extra: ook hij mist zijn moeder, hij is niet voor niks zo nonchalant en playerig geworden. om zijn verdriet van zijn moeder tegen te houden zoekt hij steun bij verkeerde dingen

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 16:45 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pipo. Damonisme -> Pershoofd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ohjah. xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Nog rol nodig, ofzeau? D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Nog rol nodig, ofzeau? D:

    Laat me raden, vriendin florán ?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!