• Nou kijk ik heb duzz een probleem. Mijn moeder word (11 juli) 50 en ik weet mijn god neit wat ik haar moet geven. Heeft er iemand nog een leuk iedee??
    Weet er iemand een ander iemand of zich zelf die voor mij zo snel mogelijk een soort postertje kan maken.


    When words fail music speaks

    nee ik weet niks leuks, sorry.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 13:05 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Haha in je titel staat Sarah, ik neem aan dat dat 50 moet zijn? En nee ik weet niks leuks, sorry.

    Sarah is de benaming van 50 jaar van vrouwen.
    net als Abraham de benaming is van 50 jaar van mannen., ;]

    Nee sorry ik weet ook niet., ;x

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 13:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha, ballonnen met 50 erop. Heel veel.


    Your make-up is terrible

    Baboon schreef:
    (...)
    Sarah is de benaming van 50 jaar van vrouwen.
    net als Abraham de benaming is van 50 jaar van mannen., ;]

    Nee sorry ik weet ook niet., ;x

    Oh haha okay dan (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Assassin schreef:
    Haha, ballonnen met 50 erop. Heel veel.

    ja maar dan wel ook 50 balonen, ;O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Een pop van haar maken met een bordje ervoor met Sarah erop. Spandoek maken. T-shirt maken. Van die foute sokken met 50 erop halen.
    Kijk anders gewoon eens in de feestwinkel. Daar hebben ze genoeg van die dingen


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    Een pop van haar maken met een bordje ervoor met Sarah erop. Spandoek maken. T-shirt maken. Van die foute sokken met 50 erop halen.
    Kijk anders gewoon eens in de feestwinkel. Daar hebben ze genoeg van die dingen

    Ja ma mijn broertje en zusje doen dat ook al.
    b.h. die sokken maar daaar maak ik d'r echt neit blij mee. :P


    When words fail music speaks

    Een boeketje met 50 bloemen :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Je koopt 50 ballonen en voor je ze opblaast steek je in elke ballon een briefje met een mooi tekstje erop en dan moet zij ze allemaal kapot prikken. En in enkele ballonen kan je dan ook een briefje steken met een opdracht in of een bloem ofzo? :Y)


    All was well.

    Vancha schreef:
    (...)
    Ja ma mijn broertje en zusje doen dat ook al.
    b.h. die sokken maar daaar maak ik d'r echt neit blij mee. :P

    Dat maakt niet uit. Het gaat om het idee. En die sokken zien er ook niet uit. Kotsgeel enzo. Maar wel humor


    Music is the new sex

    JBM schreef:
    Je koopt 50 ballonen en voor je ze opblaast steek je in elke ballon een briefje met een mooi tekstje erop en dan moet zij ze allemaal kapot prikken. En in enkele ballonen kan je dan ook een briefje steken met een opdracht in of een bloem ofzo? :Y)

    wow dat is wel goed bedacht!! :P


    When words fail music speaks

    JBM schreef:
    Je koopt 50 ballonen en voor je ze opblaast steek je in elke ballon een briefje met een mooi tekstje erop en dan moet zij ze allemaal kapot prikken. En in enkele ballonen kan je dan ook een briefje steken met een opdracht in of een bloem ofzo? :Y)


    Of je doet in enkele balonnen meel. Kan het altijd nog leuk worden (: Maarja misschien wilt ze niet vies worden ofcourse


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Vancha schreef:
    (...)
    wow dat is wel goed bedacht!! :P

    Dan moet je er wel voor zorgen dat de ballonen niet te doorschijnend zijn, want anders kan ze zien wat er in zit. _O_


    All was well.

    Italie schreef:
    (...)

    Of je doet in enkele balonnen meel. Kan het altijd nog leuk worden (: Maarja misschien wilt ze niet vies worden ofcourse

    Dan denk ik dat jullie mij niet meer lven terug vinden dank ik. xD


    When words fail music speaks

    Wij hadden zo'n pop gehuurd, en van die kettingen met 50 erop gekocht en een shirt, en een spandoek gemaakt en zo'n taart bij de Hema besteld 8D Misschien kan je ook zoiets doen?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.