• Dit gaat dus over de Belgische examens (want Nederlandse examens zijn iets heel anders en die hebben hun resultaten al lang gehad :'D) (nerd)

    Had jij een A-, een B- of een C-attest? En hoeveel procent had je? (krul)

    Ik een A (ik mag dus verder doen met Latijn) en 87 % _O_


    Only losers can act the way you do

    Ik ga er nu om, wens me veel geluk. ;3

    68% van deze examens + dagelijks werk en 70% over het hele jaar! ;D

    Ik mag naar de Humane, hai, hai, hai! _O_

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 21:07 ]


    Let the Night embrace you

    @ Conspiracy & xjustxmyself; Precies! Met de Technische richting kun je zowat hetzelfde bereiken als ASO.


    All this dampness is damp.

    Cappuccino schreef:
    (...)Hoe weet jij dat jouw school de derde moeilijkste van heel België is? (krul)

    Dat is uitgekomen via een onderzoek over alle ASO scholen in België.

    En mijn schooltjelief is daar niet tevreden mee, ze willen op de eerste plaats staan, dus nu wordt iedereen met te weinig punten heel subtiel buitengekickt.

    (krul)

    Nyx schreef:
    Ik ga er nu om, wens me veel geluk. ;3
    Succeees! Het komt wel goed ;D


    Only losers can act the way you do

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat is uitgekomen via een onderzoek over alle ASO scholen in België.

    En mijn schooltjelief is daar niet tevreden mee, ze willen op de eerste plaats staan, dus nu wordt iedereen met te weinig punten heel subtiel buitengekickt.

    (krul)
    Haha, die menen dat niet? :') Het doel van een school zou kinderen op een goede manier onderwijzen zodat ze later veel kunnen bereiken moeten zijn. Niet de allermoeilijkste school van België zijn. :'D

    Weet je ook welke school op 1 stond? :Y)


    Only losers can act the way you do

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat is uitgekomen via een onderzoek over alle ASO scholen in België.

    En mijn schooltjelief is daar niet tevreden mee, ze willen op de eerste plaats staan, dus nu wordt iedereen met te weinig punten heel subtiel buitengekickt.

    (krul)


    hihi de onze is tweede in dat onderzoek. ze vinden zichzelf een ELITEschool(xd) maa ik vind met mijn 92%tjes dat ik het wel nog goed gedaan heb. x)


    Change, the only good thing in this world.

    Cappuccino schreef:
    (...)Haha, die menen dat niet? :') Het doel van een school zou kinderen op een goede manier onderwijzen zodat ze later veel kunnen bereiken moeten zijn. Niet de allermoeilijkste school van België zijn. :'D

    Weet je ook welke school op 1 stond? :Y)

    Nee, zeiden ze niet. :')

    En indeed, het enige waar mijn school om denkt is hun 'imago'. Als je niet goed genoeg bent, sturen ze je weg, in plaats van je te helpen, zodat je er bovenop kunt geraken... |:

    Eternita schreef:
    (...)

    hihi de onze is tweede in dat onderzoek. ze vinden zichzelf een ELITEschool(xd) maa ik vind met mijn 92%tjes dat ik het wel nog goed gedaan heb. x)

    Mijn school waant zich ook voor de Elite, haha. Echt, het is dan nog eens in Brasschaat gelegen, het dorp voor alle rijke mensen en snobs uit Noord-Antwerpen. Ik erger me echt dooooood aan het volk dat hier rondloopt. Gucci, Prada, D&G in de fik, ja! ._.

    91% en A-attest ^^


    I need you like a heart needs a beat

    Prodigy schreef:
    (...)
    Mijn school waant zich ook voor de Elite, haha. Echt, het is dan nog eens in Brasschaat gelegen, het dorp voor alle rijke mensen en snobs uit Noord-Antwerpen. Ik erger me echt dooooood aan het volk dat hier rondloopt. Gucci, Prada, D&G in de fik, ja! ._.
    Ik ga in de rijkste gemeente van Antwerpen naar school. Je wilt niet weten wat hier allemaal rondloopt ._.


    Only losers can act the way you do

    Cappuccino schreef:
    (...)Ik ga in de rijkste gemeente van Antwerpen naar school. Je wilt niet weten wat hier allemaal rondloopt ._.


    crapuul?


    Change, the only good thing in this world.

    Eternita schreef:
    (...)

    crapuul?
    Franse kak, snobs, wannabe Franse kakken, mensen die denken dat ze het zijn, verwende kinderen,... Maar echt heel veel en heel erg allemaal, ik word er gek van. ._.

    Je kan het zien als crapuul (want eigenlijk zijn ze geen haar beter als 'normaal' crapuul), maar dan in een rijk, chic, bekakt en Frans kleedje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 19:22 ]


    Only losers can act the way you do

    Cappuccino schreef:
    (...)Franse kak, snobs, wannabe Franse kakken, mensen die denken dat ze het zijn, verwende kinderen,... Maar echt heel veel en heel erg allemaal, ik word er gek van. ._.


    kan ik me best voorstellen


    Change, the only good thing in this world.

    Ik blijf volgend jaar in de Humane <3 Nog nooit zo blij geweest! Een A-attest dus :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    B-attest, 52% en 4 buizen.


    Life begins at the end of your comfort zone