• Dit gaat dus over de Belgische examens (want Nederlandse examens zijn iets heel anders en die hebben hun resultaten al lang gehad :'D) (nerd)

    Had jij een A-, een B- of een C-attest? En hoeveel procent had je? (krul)

    Ik een A (ik mag dus verder doen met Latijn) en 87 % _O_


    Only losers can act the way you do

    A-attest, geen buizen en 71.8% en nu ben ik dus afgestudeerd aan het middelbaar. :Y)

    Eternita schreef:
    (...)

    A is als je voor al je vakken boven de 50 zit
    B als je voor meer dan 3 vakken onder de 50 zit
    en C krijgt bijna niemand want daarvoor moet je al voor meer dan de helft van je vakken gebuisd zijn

    Hangt dat niet van de uren af? Voor 10 uren (dus blijvoorbeeld 5 uur wiskunde, 3 uur frans en twee uur duits) gebuisd, is blijven zitten ofzo?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb een A-attest ;D
    En geen buizen, maar m'n totale percentage weet ik eigenlijk niet.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik heb een A
    maar ik dacht het al ^^ (heel mijn klas (11 lln) is er door ^^)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Eternita schreef:
    (...)

    A is als je voor al je vakken boven de 50 zit
    B als je voor meer dan 3 vakken onder de 50 zit
    en C krijgt bijna niemand want daarvoor moet je al voor meer dan de helft van je vakken gebuisd zijn

    In onze school in verkoop zijn er veel met een C


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Aangezien ik niet ben opgebeld geweest ben ik dus geslaagd en heb ik het secundair onderwijs afgerond haha.

    ik heb donderdag mijn uitslag , maar ik zit al op hoge school (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb een A attest.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    A-attest; jaartotaal 79%. Ik ga verder Grieks-Latijn doen (:


    007

    Eternita schreef:
    (...)

    A is als je voor al je vakken boven de 50 zit
    B als je voor meer dan 3 vakken onder de 50 zit
    en C krijgt bijna niemand want daarvoor moet je al voor meer dan de helft van je vakken gebuisd zijn

    Bij ons is het vanaf het 5de alleen nog maar A of C. Dat is zo klote man. (cat) En ik heb een A. Fuckyeah.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 23:31 ]

    Cappuccino schreef:
    (...)Ik ga in de rijkste gemeente van Antwerpen naar school. Je wilt niet weten wat hier allemaal rondloopt ._.

    Welke gemeente is dat dan? oO

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hangt dat niet van de uren af? Voor 10 uren (dus blijvoorbeeld 5 uur wiskunde, 3 uur frans en twee uur duits) gebuisd, is blijven zitten ofzo?

    Nee, voor zover ik dat weet, hangt dat van je jaartotalen af, via een speciale formule en als al je punten van een bepaald vak een onvoldoende geven, een globale buis, ben je er niet door voor dat vak. Bij ons toch.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Welke gemeente is dat dan? oO
    Hove (nerd) Al moet ik wel toegeven: in Brasschaat, Schoten en Schilde staan veel meer kasten van huizen en veel grotere, maar ik had ergens gelezen dat Hove de rijkste van Antwerpen was en de 5de rijkste van heel België o.o

    Klik (krul)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 23:38 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik krijg morgenvroeg rapportinzage.
    Dan maar hopen op een A om door te mogen naar 6STW =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cappuccino schreef:
    (...)Hove (nerd) Al moet ik wel toegeven: in Brasschaat, Schoten en Schilde staan veel meer kasten van huizen en veel grotere, maar ik had ergens gelezen dat Hove de rijkste van Antwerpen was en de 5de rijkste van heel België o.o

    Hove is indeed rijk. (cat)

    Ik woon zelf ik Kapellen, naast Brasschaat. Ook heel duur en rijk enzo. Maar wij zijn hier komen wonen, omdat de belastingen vrij weinig zijn, aangezien al die hele rijke mensen heel veel moeten betalen en wij dus niet. :Y)

    Maargoed, nu gaan we weer ontopic. :')

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 23:37 ]