• Er mogen 15 mensen meedoen. De juryleden zijn Hider & Passerby.

    Deelnemers:
    1. Anchor ~ Opdracht 2. 8.8
    7.6 |
    2. Sailor ~ Opdracht 2. 7.7
    6.4 |
    3. Smartiepants ~ Opdracht 3.
    8.6 | 7.6
    4. Floodlight ~ Opdracht 3.
    7.1 | 7.8
    5. Actors ~ Opdracht 3.
    6.8 | 7.1

    Ik let vooral op de dingen waar jouw leerkracht Nederlands op zou letten. Het juiste gebruik van leestekens, geen dialect, dt-fouten, zinsbouw en natuurlijk originaliteit. Als je zorgt dat dit alles aanwezig is, dan kan je niet anders dan een goede score krijgen.

    Aangezien het vakantie is, en een aantal mensen op vakantie gaan, zal ik daar uiteraard rekening mee houden. Het zou dus gemakkelijk zijn als je vermeldt wanneer je op vakantie gaat.

    Natuurlijk hangt er een prijsje aan vast. De winnaar krijgt iets naar keuze in de spotlight gezet.

    Opdracht III

    Voor de volgende opdracht kan je kiezen uit twee verschillende opgaven.
    Opgave I: Maak een persoonsbeschrijving van jezelf. Dit mag vanuit jouw standpunt zijn of vanuit het standpunt van iemand anders. Omdat deze opdracht een beetje moeilijk lijkt, hebben we een voorbeeldje voor jullie. Dit is een persoonsbeschrijving van een van onze juryleden vanuit het standpunt van iemand anders. Tip: Doorblader eens vluchtig een boek om inspiratie op te doen.
    Opgave II: Kies een van deze foto's en verzin er een kortverhaal rond. Gebruik je fantasie en wees origineel. Ook hier mag een foto meerdere malen gebruikt worden.
    Gelieve wel te zeggen welke opdracht je verkiest.
    En dan is er nog dit: Ik ben het beu dat er telkens mensen afhaken, met als resultaat dat ik nog NIEMAND heb kunnen schrappen op basis van hun score. Daarmee zeg ik jullie, als er nog eeen iemand afhaakt, stopt de wedstrijd, want laten we eerlijk zijn; het heeft geen zin meer. Bedankt en veel succes.


    Jullie zullen voor elke opdracht drie weken de tijd krijgen, en als het echt moet, dan krijg je uitstel. De datum voor de derde opdracht is 27 september.

    Er volgen ook een paar kleine regeltjes.
    * Wees origineel
    * Haak niet meteen af, dat is dan meteen zo sneu.
    * Als je jouw naam verandert, kom dat dan aub melden.
    * Er is geen limiet aan het aantal woorden, maar ook verwachten we noch een boek noch een kattenbelletje.

    En dat was het zo een beetje. Mkay?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:21 ]

    Shit, ik was het serieus bijna vergeten! Ik ga dan nu schrijven, heb toch de tijd nu. Sorry hiervoor, komt omdat ik op vakantie ben. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oké wacht. Ik snap het niet helemaal.
    Moet je doen alsof jij de celebrity bent, en dan uit je eigen opzicht alles ziet, maar je wel de bekende persoon bént? Of anders? Ik zit namelijk een beetje in de knoop met hoe ik moet beginnen. ;$


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zoals jij het zegt, dat heb ik ook gedaan. :Y)


    All was well.

    Ik doe het ook vanaf het standpunt van een celeb.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Equinox schreef:
    Oké wacht. Ik snap het niet helemaal.
    Moet je doen alsof jij de celebrity bent, en dan uit je eigen opzicht alles ziet, maar je wel de bekende persoon bént? Of anders? Ik zit namelijk een beetje in de knoop met hoe ik moet beginnen. ;$

    Ofwel wordt je zogezegd wakker als eens celeb en haal je dingen uit, ofwel doe je gewoon een dag in het leven van, zoals JBM gedaan heeft. De keuze daarin is vrij. Het hangt af hoe je de opdracht ziet.


    I lost myself in FM airwaves

    Maar moet ik het verhaal plaatsen?
    Hier en ook naar de juryleden sturen?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Maar moet ik het verhaal plaatsen?
    Hier en ook naar de juryleden sturen?

    Ja. aub. _O_

    Done!
    Ik hoop dat je hem goed genoeg vind. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Opdracht 1 (:
    Ik zal het nu even naar de jury sturen!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Opdracht 1 (:
    Ik zal het nu even naar de jury sturen!

    Lieverd, hij is niet beschikbaar.

    Comet schreef:
    (...)
    Lieverd, hij is niet beschikbaar.

    Jawel toch? Want ik kom er gewoon in als ik op de link druk (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Sorry je had gelijk ^^ Nu is hij wel beschikbaar !


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    tot hoelaat kunnen we hem morgen inleveren?
    Ik heb hem namelijk bijna af, maar ik ga het niet meer redden voor vanafond, en morgen moet ik werken tot 6 uur.
    dus., als ik weet tot hoelaat ik morgen heb, weet ik of ik nu kan gaan slapen of dat ik hem nu nog af moet schirjfen omdat ik het morgen niet red.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Baboon schreef:
    tot hoelaat kunnen we hem morgen inleveren?
    Ik heb hem namelijk bijna af, maar ik ga het niet meer redden voor vanafond, en morgen moet ik werken tot 6 uur.
    dus., als ik weet tot hoelaat ik morgen heb, weet ik of ik nu kan gaan slapen of dat ik hem nu nog af moet schirjfen omdat ik het morgen niet red.

    Ik heb de inleverdatum 10 dagen verplaatst, dus heb je nog tijd genoeg. Laat het echter niet links liggen. (:

    Comet schreef:
    (...)
    Ik heb de inleverdatum 10 dagen verplaatst, dus heb je nog tijd genoeg. Laat het echter niet links liggen. (:

    oww., sorrry dat heb ik niet meegekregen., ;x
    oke, dan ga ik nu maar lekker slapen ^^

    Nee dat zowiezo niet, want nu ben ik juist lekker bezig met schrijfen. en als ik het nu links laat lichen weet ik van mezels dat het nisk mee word.
    ik moet alleen heel veel werken deze week, dus ben wel blij dat ik nog ff de tijd heb ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''