• Ja mijn vader zat het weer te kijken, wat blijkt vrijdag word het 37 graden mensjes. Dat word dus de hele dag met mijn mond onder de kraan hangen,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    dat wordt bikini, beach en lekker zwemmen..
    wat is t toch geweldig om in Zeeland te wonen..<3


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-

    Dan zou ik naar het strand gaan met mijn school. Komt wel goed uit dan ^^

    fijn :'D


    Some people make the world special just by being in it

    zovee wartme in nederland is niet fijn, als het hierl hoger is dan 25 wordt het benauwd


    Een dag niet aan Torres gedacht,is een dag niet geleefd

    NEEE.
    omg, ik ben echt 2 dagen vrij van me werk en schol, is het kutweer. moet ik van half 2 tot 9 werken word het zo warm.
    ik krijg gewoon medelijden met mezlef als ik er aan denk ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NEDERLAND 37 GRADEN?!:|
    omg bijna niet te geloven.
    mensen dat wordt chillenbillen, strand ah mattie:$
    VEEL ZON&ZEE-plezier die dag ALLEMAAL!


    xx

    En dan zit ik op school, helemaal op de bovenste verdieping de hele dag les hebben... Waar het het warmst is van de school :/


    dream, dare, fly!

    Shit, ik ga net die dag naar Slagharen met mijn school. T_T Nu heb ik écht geen zin meer, vooral ook omdat mijn hele warme dag dan naar de klote is.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    naaaaaaaahhh!
    -dies-
    ik haat hitte ö
    oké, dat zegt iemand die zondag naar Portugal rijdt >< daar is het ook elke dag wel 35 graden of zo.


    Destroy what destroys you.

    Hier wordt het 39°C t____t


    All this dampness is damp.

    Reassurance schreef:
    Ik moet dan werken. Yay.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Srsly, als het zo warm is denk ik altijd gelijk aan het broeikaseffect. En sta ik daar zo van: "Fuck, is het dan over 2 jaar 45 graden ofzo D:"

    Ik was in griekenland vorig jaar, daar was het 42 graden. Als je dat eenmaal hebt meegemaakt is 37 niks meer. Het word trouwens 34, en dan alleen in Limburg, volgens het nosjournaal.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Jesus, dan heb ik een schoolexamen van 100 minuten. Dan wordt echt 100 minuten lijden ><


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    goeie tip. met je mond onder de kraan hangen xD


    When words fail music speaks