• hey,
    ik ging vandaag naar mijn vriendje naar zijn groot moeder en dat was geweldig fijn,
    we hadden zoveel leuke dingen gedaan..
    maar we gingen terug naar zijn vrienden en die ware ouder dan hem en mij.
    en ik stelde voor alcohol te gaan kopen...
    ik word morgen opgenomen en ik wil mijn verdriet wegdrinken.
    wel ik dronk dus bijna een hele fles pasoa uit, niet zo straf dacht ik..
    maar ik was goed dronken ik heb geeen idee van wat ik allemaal uitkraamde, ik weet wel dat mijn vriendje zei "ge hebt u goed belachelijk gemaakt. ge wou zelfs uw string late zien!"
    en toen bij hem thuis (we moesten vertrekken) gaf hij me zo'n groot glas melk en wandelde we naar de bushalte, waar ik moest overgeven.
    toen in geel toen we op de volgende bus moeste wachten heb ik daar nog 2 of 3x overgegeven.
    en er stonden mensen bij!
    maar ik kon het niet binnen houden.
    en blijkbaar sliep ik hele tijd op zijn schouder.
    en toen we in mol waren kwam mijn moeder er aan en mijn lief vroeg "mag ik Julie nu nog zien na vandaag?"
    (huil) nu wil ik gewoon dood :'(
    ik heb mezelf en hem belachelijk gemaakt!
    ik ben gewoon een kutwijf...
    -moest ik kwijt.-

    Verwijt je zelf en hem helemaal niets.
    Soms heb je van zulke momenten dat je fouten maakt, iedereen maakt fouten, fouten waar je achteraf gezien spijt van krijgt. Maar that's life!

    Het was je eigen keuze niet de keuze van je vriend om je dronken te voeren, dus waarom zou je je vriend niet meer mogen zien. ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Waar word je opgenomen dan? :X En, ik heb ook al zo'n dingen gedaan, maar dan doordat ik bier, kriek, pasoa, breezer en nog bier had gedronken..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als Julies dronken zijn ;)

    Maar nee je bent geen kutwijf ^^


    Your Butt is Mine!

    Armani schreef:
    Waar word je opgenomen dan? :X En, ik heb ook al zo'n dingen gedaan, maar dan doordat ik bier, kriek, pasoa, breezer en nog bier had gedronken..


    DAt bedoel ik. Ik heb vaak genoeg zulke momenten, maar dat doe ik zelf.. MAar dat komt voornamelijk dat ik verschillende dingen door elkaar ga drinken, begin met bessen thuis, begin in de kroeg met wijn, dan malibu-cola flugels en weer wijn. Dat valt niet lekker op de maag.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Crossroads schreef:
    (...)

    DAt bedoel ik. Ik heb vaak genoeg zulke momenten, maar dat doe ik zelf.. MAar dat komt voornamelijk dat ik verschillende dingen door elkaar ga drinken, begin met bessen thuis, begin in de kroeg met wijn, dan malibu-cola flugels en weer wijn. Dat valt niet lekker op de maag.


    Nee, echt.. Dat valt HARD tegen x) Doe ik nooit meer.. het heeft me zelfs een maand gekost tot ik opnieuw pasoa dronk..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Waar word je opgenomen dan? :X En, ik heb ook al zo'n dingen gedaan, maar dan doordat ik bier, kriek, pasoa, breezer en nog bier had gedronken..

    in antwerpen..
    in ziekenhuis stuivenberg.
    maar ik kan normaal echt tegen alcohol, allej ik had vanochtend wel een, kater..
    maar ik kan normaal wel tegen alcohol. ;s

    Dingen wegdrinken is sowieso nooit slim.


    your eyes are like stars in the night.

    SnowBooze schreef:
    (...)
    in antwerpen..
    in ziekenhuis stuivenberg.
    maar ik kan normaal echt tegen alcohol, allej ik had vanochtend wel een, kater..
    maar ik kan normaal wel tegen alcohol. ;s


    Ja dat kan ik ook, maar na een fles pure passoa kun je niet meer tegen alcohol.;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    SnowBooze schreef:
    (...)
    in antwerpen..
    in ziekenhuis stuivenberg.
    maar ik kan normaal echt tegen alcohol, allej ik had vanochtend wel een, kater..
    maar ik kan normaal wel tegen alcohol. ;s

    Geloof me, een pure fles pasoa valt tegen :P Ik dacht ook dat ik er tegen kon. Mooi niet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Crossroads schreef:
    (...)

    Ja dat kan ik ook, maar na een fles pure passoa kun je niet meer tegen alcohol.;)

    blijkbaar..
    maar ik vind het zoooo erg,
    want ik heb dingen gedaan die ik niet moest doen.
    ik was blijkbaar heel sexueel bezig...
    ik schaam me gewoon dat ik zo deed, ik verdien het gewoon niet eens om hier nog rond te lopen.

    SnowBooze schreef:
    (...)
    blijkbaar..
    maar ik vind het zoooo erg,
    want ik heb dingen gedaan die ik niet moest doen.
    ik was blijkbaar heel sexueel bezig...
    ik schaam me gewoon dat ik zo deed, ik verdien het gewoon niet eens om hier nog rond te lopen.

    Zo moet je écht niet denken! Je hebt een fout gemaakt, ja. Maar als mensen al geen fouten mogen maken?! Wat gebeurt is, is gebeurt. Een ervaring rijker.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    SnowBooze schreef:
    (...)
    blijkbaar..
    maar ik vind het zoooo erg,
    want ik heb dingen gedaan die ik niet moest doen.
    ik was blijkbaar heel sexueel bezig...
    ik schaam me gewoon dat ik zo deed, ik verdien het gewoon niet eens om hier nog rond te lopen.

    Je moet denken: het kan altijd erger. Bijvoorbeeld dat je met 's ochtends met een vreemde in bed wakker wordt, of dat één van die jongens misbruik van je hebt gemaakt. Het heeft gelukkig geen zware gevolgen gehad, maar hou je voortaan in :'D Leven zonder alcohol is best goed mogelijk. De lol wordt er niet minder om.


    No growth of the heart is ever a waste

    Armani schreef:
    (...)
    Zo moet je écht niet denken! Je hebt een fout gemaakt, ja. Maar als mensen al geen fouten mogen maken?! Wat gebeurt is, is gebeurt. Een ervaring rijker.

    'k had vroeger al een alcohol verslaving (ookal ben ik nog maar bijna 15 jaar.) en het begint steeds meer terug te komen..
    maar ik wil dit echt niet nog eens meemaken!
    want die jongen is mijn hele leven, en ik wil hem echt nooit kwijt geraken, dus zeker niet door zo'n domme dingen. :'(
    en ik kan hem ook niet sturen hij heeft zijn gsm nog niet terug, maar hij trooste me wel de hele tijd..
    en vroeg hoe het met me ging, maar ik heb het gevoel dat ik hem teleurgestelt heb...

    Armani schreef:
    (...)
    Zo moet je écht niet denken! Je hebt een fout gemaakt, ja. Maar als mensen al geen fouten mogen maken?! Wat gebeurt is, is gebeurt. Een ervaring rijker.

    Exactly. Ik heb mezelf al vroeg geleerd dat elke ellende, in welke vorm dan ook, je levenservaring vergroot and what doesn't kill you, makes you stronger. Ik ben zelfs de pestkoppen op school bijna dankbaar dat ze me treiterden.


    No growth of the heart is ever a waste

    SnowBooze schreef:
    (...)
    'k had vroeger al een alcohol verslaving (ookal ben ik nog maar bijna 15 jaar.) en het begint steeds meer terug te komen..
    maar ik wil dit echt niet nog eens meemaken!
    want die jongen is mijn hele leven, en ik wil hem echt nooit kwijt geraken, dus zeker niet door zo'n domme dingen. :'(
    en ik kan hem ook niet sturen hij heeft zijn gsm nog niet terug, maar hij trooste me wel de hele tijd..
    en vroeg hoe het met me ging, maar ik heb het gevoel dat ik hem teleurgestelt heb...

    Hmm.. weet je wat ik denk. Probeer vrienden te vinden die niet drinken. Je bent nu 15, dat houdt in dat je binnenkort naar een nieuwe school gaat. Ik raad jou aan je vrienden daar zorgvuldig uit te zoeken. Mensen die zich niet met drank bezig houden. Dan heb je in elk geval een goede basis om mee te beginnen en dat helpt je uit het circuit te houden. Probeer het op z'n minst :]
    Geen alcoholist houdt afkicken vol in een huis vol dronken maatjes.


    No growth of the heart is ever a waste